Jump to content

mirta2

Korisnik
  • Broj objava

    14
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Članak 181 na koji se pozivaš govori o stažu osiguranja u dvostrukom trajanju, a ja pitam za posebni staž u dvostrukom trajanju. Staž osiguranja imaju oni koji su za vrijeme boravka u HV bili negdje u radnom odnosu, a posebni staž oni koji su u to vrijeme bili nezaposleni, kao ja.
  2. Koja je korist od posebnog staža u dvostrukom trajanju? Ako sam dobro shvatila zahvaljujući posebnom stažu u dvostrukom trajanju ne mogu ranije u mirovinu, ali kad ispunim uvjete za prijevremenu starosnu mirovinu ona će se uvećati ovisno o razdoblju provedenom u Domovinskom ratu?
  3. Od rujna 2010. izdajem u najam poslovni prostor za koji uredno plaćam porez. Zaposlena sam i osim toga imam neke sitne honorare. Da li moram podnositi poreznu prijavu?
  4. Hvala anamih,da li se mora ugovor ovjeriti kod bilježnika ili je važeći i ako se ne ovjeri?
  5. Još jedno-dva pitanja vezano uz gore navedeno... U koliko primjeraka treba sačiniti ugovor, svakoj strani po jedan ili dva? Da li porezna zadržava jedan originalni ugovor ili se nosi samo na uvid? Da li se isplata najamnine može vršiti na tekući račun ili se mora otvoriti žiro?
  6. Zahvaljujem na odgovorima, sad su stvari jasnije, ne spominjem PDV, sve do sad rečeno navodim u ugovoru koji potom nosim u poreznu
  7. Najljepše hvala na iscrpnom odgovoru. Vidjela sam uzorak sličnog ugovora u kojem je netko stavio da je najamnina npr. 1000 kn plus PDV ili 1000 kn uključen PDV. Što to konkretno znači? Da je najamnina zapravo 1230 kn? Obzirom da ja nisam u sustavu PDV-a a najmoprimac jest, da li ga je potrebno spominjati u ugovoru? Da li je prilikom preuzimanja poslovnog prostora potrebno sačiniti kakav zapisnik o primopredaji ili slično?
  8. Ako u optužnom prijedlogu traže 7000 kn, koliko realno mogu očekivati kazne po vašim iskustvima? Ima li se svrhe žaliti na presudu obzirom da sam kriva?
  9. anamih zahvaljujem da li se u tih 85000 kn poslovnog primitka smatraju svi primitci (tipa plaća + dohodak od najamnine poslovnog prostora + kojekakvi honorari) ili se odnosi samo na dotični najam i druge prihode van plaće? zanima me još na koji način se odbija tih 30% primitaka na svoje troškove? što u to sve ulazi?
  10. hvala marco24 suvlasnici su moja najuža obitelj tako da me ne brinu te stvari, a prihode ne dijelimo nego sve ide jednom suvlasniku (sve opet ostaje u obitelji) da li moramo u sustav pdv-a obzirom da će prihodi biti ispod 40000 kn godišnje? imate li možda primjerak ugovora da vidim, čisto da nešto ne zaboravim staviti jer najmoprimac želi da mi sastavimo ugovor, a nismo se nikada bavili tim stvarima
  11. To "na leđima" je više figurativno rečeno. Hvala na brzom odgovoru. Kazna će biti veća od vrijednosti mopeda.
  12. Pozdrav, prilikom odlaska na registraciju mopeda me zaustavio policajac i zapisao obzirom da moped nije registriran (nije povjerovao da pričam istinu). Moped je registriran isti dan što mogu i dokazati.Stigao mi je poziv sucu za prekršaje. U optužnom prijedlogu predlažu kaznu od 7000 kn Mogu li očekivati kaznu i koliku? Kako sam trebala moped odvesti na registraciju, na leđima?
  13. Pozdrav prisutnima Nova sam u ovim vodama pa molim savjet. Želim dati u najam poslovni prostor, sve uredno prijaviti i platiti porez. Postoje 3 suvlasnika navedenog posl. prostora - da li svi moraju biti potpisnici ugovora ili nas može zastupati jedan? Mora li se u tom slučaju punomoć o zastupanju ovjeriti u JBU? Da li se plaćanje može izvršiti samo jednom suvlasniku te da on plati porez na ukupnu sumu? Mora li se ugovor ovjeriti u JBU? Da li se u ugovor stavlja zakupnina plus PDV ili se PDV ne spominje u ugovoru? Što sve uopće treba staviti u ugovor? Ako netko ima primjer ugovora i voljan mi je poslati da vidim kako to izgleda bila bih zahvalna.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija