Jump to content

NinaSky

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Ako je previše pitanja odjednom, onda molim da mi barem odgovorite na prvo pitanje: Koji je propisan način izlaska iz sustava za nekog inozemnog autora? Hvala..
  2. Srdačan pozdrav, surađujem s različitim udrugama za mlade te prikupljam potrebne informacije u svrhu njihovog informiranja. Zanimaju me odgovori na ova pitanja: 1. Koji je propisan način izlaska iz sustava ZAMP-a za nekog inozemnog autora? 2. Kakva je pozicija nekomercijalnih, underground DJ-a koji ne primaju naknadu za svoj nastup (ne veću od ZAMP-ovih jednokratnih nameta) te vrte muziku volonterski odnosno za putni trošak i isključivo s ciljem educiranja i promoviranja kulturološko-socioloških vrijednosti sadržanih u pojedinom subkulturnom pravcu (npr. multikukturalnost, tolerancija, ženska prava i sl.)? Diljem svijeta autori takve nekomercijalne, underground glazbe sami daju da se njihova glazba downloada, sami potiču njezinu distribuciju promovirajući se putem različitih socijalnih mreža (myspace, facebook i sl.). 3. Iz gore navedenih primjera očito je da se ovaj ZAMP-ov zakon ne može odnositi jednako na sve DJ-e - npr. komercijalne; s honorarima 1500kn plus putni trošak po nastupu, i nekomercijalne; koji vrte rjeđe te samo za putni trošak i sretni su ako im ostane 150kn u džepu - koje onda idu ZAMP-u?? Nemam ništa protiv da komercijalni DJ-i plaćaju ZAMP-u, međutim smatram da se ovim nametima ubija nekomercijalna glazbena scena te se time takvim DJ-ima krši pravo na izražavanje i slobodu govora. U tom slučaju, glazba nije ništa drugo nego medij, kao govor, pa nitko nikom ne naplaćuje to što nekog citira dok drži govor (ili npr. predavanje koje naplati). 4. Po kojoj osnovi inspekcija ima pravo zaplijeniti cde i opremu (cd plejere, miksetu i sl.) ako je pri kupnji istih dio novca otišao ZAMP-u? Ispisivanje kazne da, ali zaplijena?? Nekomercijalni DJ-i koji godišnje ni približno ne zarade iznos ZAMP-ovog nameta, ne rade to zbog novca i sigurno nisu kupili opremu od svojih DJ honorara! Molim vas stoga da mi objasnite kakva je pozicija takvih DJ-a? Znači onih koji obavljaju volonterski rad u kulturi promovirajući nekomercijalnu glazbu dobivenu od samih autora, a koja prvenstveno ima edukativnu, kulturološku i sociološku ulogu. Zabraniti im rad jer time ne zaradjuju pa ne mogu plaćati ZAMP-u? ZAMP nema koristi od nekomercijalnih DJ-a, ali smatram da su na lokalnoj razini takvi DJ-i itekako društveno korisni. Budući da sam po struci psiholog, znam koliko je glazba moćan medij prijenosa pozitivnih vrijednosti među ljudima jer su tada opušteniji, otvoreniji i spremniji prihvatiti novo i različito. Puno hvala na oddgovorima... PS. Što je s narodnom glazbom (ciganskom, revolucionarnom i sl.) koja nema poznatog autora? Što je s autorima pod Creative Commons etiketom?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija