Jump to content

mmaria

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. hvala lijepa na (ne)odgovoru... sudske tužbe složila sam sama, krećem u postupak pa kako bude... ako netko ima slično iskustvo, neka mi se javi, možda mogu pomoći (kad već nitko drugi ne želi)... pozdrav!
  2. Poštovani, lijepo vas molim za pomoć. Radila sam kod poslodavca od 2008. do 31.08.2011., s tim da smo 30.09.2010. svi dobili otkaz iz gospodarskih razloga kako bi prešli u drugu firmu jer je prva u blokadi zbog neplaćanja davanja državi. U tom otkazu nema nigdje ni riječi o otpremnini iako bi većina djelatnika, a time i ja, jer sam radila dvije i pol godine, imala na nju pravo. Tada smo svi šutjeli jer smo ostajali kod istog poslodavca i to je bio uvjet (nije nigdje ništa potpisano na papiru) za potpisivanje novog ugovora o radu. Imam li pravo sudski zatražiti otpremninu iako je prošlo godinu i pol dana od otkaza? Znam da je zastara tri godine, no kako sam na Zavodu već 6 mjeseci, a samohrana sam majka, jednostavno nemam novaca za odvjetnika i ne mogu platiti njihov savjet i pomoć. Osim toga - drugi otkaz, a ponovo je bio iz gospodarskih razloga jer je firma lagano propadala no još uvijek je aktivna, dakle, otkaz sam dobila s 31.08.2011. godine. Poslodavac mi je rekao da, prije odlaska, iskoristim dva tjedna otkaznog roka i 17 dana godišnjeg i tako odradim kolovoz. Tek nedavno sam, kopajući po ZOR-u vidjela da možda imam pravo na naknadu preostalih dana godišnjeg odmora. Lijepo molim za pomoć! Koliko dana godišnjeg bi to bilo, jer ZOR predviđa "četiri tjedna", a ja imam potvrdu o iskorištenih 17 dana? Molila bih pomoć, zaista mi je potrebna, i bila bih jako zahvalna ako bi mi pomogli i nekakvom "šprancom" ili primjerom sudske tužbe ili prijedlogom kako da je napišem. Puno hvala unaprijed.
  3. Dugo godina sam pretplatnik kod jednog mobilnog operatera i kod posljednjih nekoliko produženja ugovora na 24 mjeseca bi mi omogućili besplatnu promotivnu opciju "unlimited" u trajanju od 6 mjeseci. Radi se o pozivima za 25 lipa u istoj mreži bez obzira na trajanje, a inače ta opcija (kad nije promotivno razdoblje) stoji 100 kuna. Prije dvije godine su me obavijestili sms porukom kad mi je promotivno razdoblje prošlo i iskopčali opciju uz poruku da, ako je želim platiti naredni mjesec, moram ponovo aktivirati. Ove godine je uslijedilo neugodno iznenađenje. Nakon isteka 6 mjeseci i besplatnog razdoblja, automatski su mi ukopčali opciju i na sljedećem računu bez ikakve obavijesti naplatili 100 kuna. Smije li davatelj usluge na takav način, bez obavijesti, promijeniti način naplate svojih usluga? Molim Vas odgovor kako bih znala dalje djelovati. Hvala unaprijed.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija