Jump to content

n0sikiriki

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hvala, pokusat cu tako... Jel netko mozda zna u kojem su roku duzni otkloniti tehnicki kvar na mrezi, tj. smetnju kod isporuke usluge? Ovako kako oni kazu - 'trudimo se ukloniti problem u najkracem mogucem roku' moze se desit da meni veci dio pretplatnickog ugovora prodje s neregulranom uslugom. Jel negdje propisano koji se rok 'popravki' tolerira? Hvala svima,
  2. Molim vas za savjet oko sljedeceg: imam ugovornu pretplatu za Tele2 koja traje jos 1,5 god. Zadnjih mjesec dana imam problem s njihovom uslugom - na isporucuju sms poruke u jednu inozemnu mrezu koja je njihov direktan roaming partner (s direktnim roaming partnerima moraju osigurati neometanu uslugu). Problem traje dakle vec mjesec dana konstantno, ja trosim dodatni novac jer zovem umjesto da saljem sms-ove, a morala sam kupiti i prepaid karticu T-mobile kako bi mogla slat SMS-ove. Korsinica sluzba Tele2 mi do dana danasnjeg nije odgovorila u cemu je problem iako sam poslala 2 maila i nazvala ih 5 puta. Moje pitanje: mogu li tuziti Tele2 zbog neisporucivanja usluge koju ja, kao pretplatnik placam? Mogu li traziti raskid ugovora (a da im ne moram platiti 15X150kn) na osnovu toga? Je li zakonski prekrsaj ako sluzba za korisnike ne odgovori na pismeni upit i sto mogu uciniti vezano uz to? Puno hvala na pomoci...
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija