Jump to content

amoretto

Korisnik
  • Broj objava

    31
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Aktivnosti reputacije

  1. Sviđa mi se
    amoretto je reagirao na Mister-X u Dnevna parkirališna karta zbog tipfelera   
    i to je argument da svi oni koji pošteno plate ,a naprave situ grešku u pisanju (ne onu koju ti bagateliziraš pa kažeš pošalješ praznu poruku pa vrijedi za sve vozila) trebaju platiti kaznu ....
    koliko ima obitelji u jednom gradu koji imaju jako slične tablice?...da bi to upalilo osoba treba zajedno sa članom obitelji parkirati dva auta jedan mora platiti 3kn i onda on izgubiti pola dana dokazivajući da je pogrešno uplatio i na taj naačin uštedjeti 3 kn i ako uzmemo razumsku toleranciju npr 1 puta godišnje to može ostvariti jedanput godišnje....jel ti stvarno misliš da je to argument za kažnjavanje ?...jel ti stvarno misliš da osoba koja možda ima 100kn do plaće i plati kartu i unatoč tome dobije kaznu od 100 kn zbgo slučajne greške i nema nikaakvu šansu to poništiti jer takvi sa tvojim stavom da svi moraju platiti bez izuzetka :
    ja se nadam da nije svagdje tako i da u nekim firmama imaju razumjevanje za to ...
    svagdje ima mogučnost ispravka grešaka...u rješenjima, u plaćanjima...uplaćujete novac i pogriješite ...nema mogučnosti za ispravak?..itekako ima...ja sam nedavno sklopio ugovor s tcomom i oni pogrešno (jedno slovo zamijenito) napisali drugo prezime koje recimo i postoji,samo nije moje....sad bi ja trebo doci tamo i reci ja nemam nikakav ugovor bas me briga što ste upisali pogrešno...uopče na taj način razgovarati je apsurdno i žao mi je što sam uopče učestvovao u ovoj temi....
  2. Sviđa mi se
    amoretto je dobio reakciju od Mister-X u Dnevna parkirališna karta zbog tipfelera   
    drot13 postavljaš pitanje o tome što je fer.
    Ja odgovaram na tvoju gornju argumentaciju: I onda je po tom ključu valjda fer da mi naplate nešto što nisam ni tražio ni koristio i to 15 puta više unatoč tome što sam dokazao da sam u najboljoj vjeri uz nesmotrenu grešku platio pošteno sat vremena parkiranja koliko sam i koristio.
    Da se razumijemo apsolutno se slažem s politikom (Ups, ne znam smijem li napisati riječ politika, ali, dovraga, riskirat ću.) uređivanja prometa u mirovanju kad se poštuju ciljevi da se smanji stvaranje gužve automobilima, a ne cilj da se stvara ekstra profit. To je posao privatne tvrtke, a ne javne. Širenje naplate parkinga po većini gradske površine kao i naplaćivanje poštenih grešaka radi se s ciljem stvaranja ekstra profita. Nadalje, apsolutno se slažem da s ciljem smanjenja gužve npr. u Zagrebu trebaju biti više cijene parkinga te da mora postojati neki način kažnjavanja onih koji ne plaćaju parking. Jer, naime smanjivanjem cijene parkinga povećavaju se gužve i gubi se osnovni cilj i smisao politike naplate parkiranja. Dakle nisam protiv kažnjavanja nepoštenih već protiv kažnjavanj poštenih.
    Jasno je da je nemoguće zakonom predodrediti sve životne situacije, ali moguće je dobar dio njih. Iz izmjena pravilnika o naplati parkiranja razvidno je da predlagatelj pravila vješto mijenja i uređuje pravilnik, s ciljem ostvarenja svog cilja stvaranja ekstra profita, ali, po meni, ne i s ciljem poštenog odnosa prema korisnicima. Jasno je da je sadašnje poslovanje za tvrtku koja naplaćuje parking jednostavnije i unosnije, ali nije i poštenije. Dokaz da može biti drugačije i poštenije je činjenica da su prije poslovali drugačije i poništavali karte kod opravdanih iznimaka. Tome i služi i danas postojeća služba reklamacija kao i povjerenstvo za primjedbe.
    U skladu s navedenim predlažem da tvrtka koja naplaćuje parking svoj interni pravilnik uredi na način da organizira sustav poništavanja dnevnih parkirališnih karata u iznimnim situacijama kao što je npr. pogrešno upisana tablica. Ukoliko su npr. najviše dvije brojke ili slova pogrešno upisana za to vozilo je jednom godišnje moguće poništiti DPK. Sustav memorira poništenja DPK i svake godine počinje od nule. Moguće je odrediti i administrativnu taksu  (npr. 10 kn) provođenja reklamacije koja se vraća samo ako je naplatitelj u krivu, a plaća ukoliko korisnik traži poništenje zbog tipfelera jer je sam skrivio tipfeler, a administracija ipak košta.  
    Pitanje pravednosti  (koje postavlja drot13) kod korištenja institucije oprosta kod obitelji koja zajedno koristi jedno vozilo je riješeno vlasništvom vozila. Vlasnik je odgovoran za sve kazne parkiranja koje dobije. Ne može suprug reći ja nisam ispucao svoje pravo na oprost. Isto vrijedi i za rent a car i ride share tvrtke koje interno uređuju sve troškove nastale korištenjem vozila.
     
     
  3. Sviđa mi se
    amoretto je reagirao na Mister-X u Dnevna parkirališna karta zbog tipfelera   
    sam sebe pobijaš samo da bi dokazao kako si u pravu da je normalno ako čovjek plati parking i pogriješi i može dokazati da je pogriješio treba ipak platiti i kaznu jer je sistem pravedan i efikasan...
     
    zato nam je tako jer sve što nam nametnu šutimo i trpimo....
    ako idemo se tezom da je svaki zakon ili propis pravedan,pošten i da uopče nema smisla reči da nešto nevalja ili da se treba promijeniti itd....onda rasprava uopče nema smisla i što se mene tiče u ovoj teme oko toga s tobom završena....
  4. haha
    amoretto je reagirao na rkovacec u Dnevna parkirališna karta zbog tipfelera   
    Asti gospe, dobio sam povratnu konfirmaciju da je karta plaćena. Jel trebaš skrinšot SMS-a?
  5. Hvala
    amoretto je reagirao na ostavljen1970 u Započeto premještanje vozila   
    Ispricavam se sto sam neke stvari morao zacrniti, ali nemaju veze s temom, ostavio sam ono sto je bitno. Nadam se da ce mi Zagrebparking jednom isplatiti mojih 100 kuna. Bilo bi mi to najsladih 100 kuna u zivotu, hehe....
     





  6. Sviđa mi se
    amoretto je reagirao na ostavljen1970 u Započeto premještanje vozila   
    Ne bi im proslo ni tada jer je ovdje upotrijebljen glagolski oblik koji oznacava sigurno obavljenu radnju (premjesta se, premjestanje). Dakle, zapocinjanje i nikad dovrsavanje neke radnje uopce nije predvideno. Zakonodavac je namjerno odabrao bas taj glagolski oblik kako bi sprijecio malverzacije oko naplate neke radnje koja nije dovrsena. Dakle, vozilo MORA biti premjesteno pa makar za metar, druga opcija nije predvidena i ne postoji.
  7. Sviđa mi se
    amoretto je reagirao na ostavljen1970 u Započeto premještanje vozila   
    Ne moze se naplatiti usluga koja je samo zapoceta i nikada dovrsena. Usluge se naplacuju po zavrsetku. Prijevoz vozila je tek jedna od usluga Zagrebparkinga ili bilo koga drugog.
    I ja sam zelio njihovu uslugu i nisam ju dobio, nego su samo zapoceli radnju. Na sudu sam dokazao svoje nezadovoljstvo pruzateljem usluge i Sud je presudio da ne moram platiti. Ljudi dragi, da je to samo tako, onda bi svaki keramicar postavio samo jednu plocicu i ispostavio racun za "zapocetu radnju postavljanja plocica", koja bi bila polovica iznosa kompletnog postavljanja plocica... Vrijedi za sve usluge, obrte, kupnje bilo cega. Cinjenica da je nesto zapoceto i nikad dovrseno, nikome ne daje za pravo da ispostavlja racun.
  8. Hvala
    amoretto je reagirao na Mister-X u Dnevna parkirališna karta zbog tipfelera   
    problematika za normalnog čovjeka je ovdje vrlo jednostavna...kad netko nenamjerno pogriješi ,a sustav to jednostvano ne može sam od sebe skužiti i ispraviti i naplati se neka kazna ,onda se na to napravi prigovor i objasni normalnim ljudima i ako je to evidentno da je samo greška ta kazna se poništi....sve ostalo je bezobrazluk potpomognut zakonom ili propisima.....
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija