Dobar dan,
moja firma organizira dvodnevni team bilding. Neki zaposlenici su planirali ne ici na TB, nego umjesto toga doci normalno na posao i raditi....i onda su nastali problemi. Molim Vas odgovore na pitanja...jer nigdje na internetu ne mogu pronaci sto zakon kaze o ovakvim situacijama
1. Postoji li zakonom propisana obaveza odlaska na team building? Sto zakon zapravo kaze o team buildingu?
2. Treba li se/Moze li se ikako sankcionirati neodlazenje (uz pravodobno obavjestavanje nadredjenih) na team building, a umjesto toga dolazak na posao? Ako da, temeljem cega je to moguce?
3. Moze li se zaposleniku zabraniti uzimanje godisnjeg za vrijeme TB? Ako da, temeljem cega je to moguce?
4. Moze li se zaposlenika sankcionirati zbog toga sto je dosao na posao, umjesto na TB, uz prethodno obavjestavanje nadredjenih? Ako da, temeljem cega je to moguce?
5. Moze li se zaposlenika natjerati da plati troskove TB koje bi tvrtka inace za njega platila? Jesu li u ovom slucaju u istoj poziciji zaposlenici koji nisu pravodobno obavijestili nadredjene i oni koji jesu? Ako da, temeljem cega je to moguce?
6. Moze li zaposlenik zbog nedolaska na TB, nego na posao - dobiti opomenu pred otkaz? Ako da, temeljem cega je to moguce?
7. Kako se promatraju sati koje zaposlenik provede na TB-u nakon radnog vremena? Naime, TB ce trajati 2 dana, s tim da zaposlenici koji zele prespavati kod svoje kuce, TB ne smiju prvog dana napustiti prije 19,00 sati, i sutra opet moraju doci ujutro na TB. Buduci da je TB, kako sam cula, radna obaveza, imaju li zaposlenici pravo na naknadu u vremenu/novcu?
Hvala na odogoru!!