Jump to content

Peropljuca

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Danas su me nazvali iz Rhea-e da mi je stigao paket. S obzitom da nisam ništa naručivala, a uskoro mi je rođendan, pretpopstavljam da je to trebao biti poklon. U prošloti sam imala neugodnih iskustava s njima, kada su me za majice vrijedne cca 50kn tražili da platim preko 400kn ne znam čega sve ne. Na kraju sam vratila pket bez da sam platila išta ali mislim da nikada nije došao na odredište . Žena iz Rhea-e mi je e-mailom poslala punomoć, originalni račun i njihov cjenik. Radi se o ruksaku vrijednom 35$ (Total Invoice Value 35$). Pretpostavljam da je to to jer to je jedina svota na računu veća od 0 . Našla sam starije postove o DHL-u i FedEx-u ali ne znam da li se što promijenilo u međuvremenu pa bih samo pitala za savjet. S obzirom da ne plivam u pravničkim vodama, molila bih nekoga da mi kaže što napraviti (onako k'o malom djetetu ) da izbjegnem plaćanje njihovog harača. Unaprijed hvala.
  2. Unaprijed se ispričavam ako sam stavila na krivi pdf ili ako ovo uopće nema veze s pravom. U zadnjih par mjeseci nema našeg liječnika opće prakse. Stalno su neke zamjene s kojima baš nismo zadovoljni. S obzirom da mi, njgovi pacijenti, ne znamo o čemu se radi jer nam nitko ne želi ništa reči, počele su kolati razno-razne ružne glasine. S obzirom da se radi o izvrsnom liječniku i dijagnostičaru kojemu su pacijenti na prvom mjestu i s kojim smo svi bili zadovoljni (mnogi od nas su kod njega od prvog dana kako je počeo raditi, više od 20 godina, neki su čak i svoju djecu prebacili k njemu) naravno da smo zabrinuti za njega i da želimo znati svoja prava. Ne tražimo da nam se kaže da li je bolestan, od čega boluje, koliko dugo ga neće biti jer smatramo da je to njegova osobna stvar. Nas samo zanima da li će se uopće vratiti na posao. Zadnja ružnih glasina koju smo čuli je da je pod istragom i da se više neće vratiti na posao. To je samo jedna od glasina, nije potvrđena informacija. Ako je to uistinu tako, da li mi, njegovi pacijenti imamo pravo znati da li je to uistinu tako? Da li imamo pravo znati da li će se vratiti na posao? Jedini odgovor koji smo dobili od ravnatelja doma zdravlja je bio da oni ne mogu davati nikakve informacije (do tada još nismo bili čuli za to da je pod istragom, za što se iskreno nadam da je samo plod nečije mašte) i da mi u svakom trenutku možemo izabrati drugog liječnika. Ali mi ne želimo drugog. Mi želimo svog ili barem informaciju hoće li ili neće vratiti se na posao. Ako će se vratiti mi ćemo ga čekati koliko god treba (i trpiti stalne zamjene). Ako ne, onda ćemo tražiti drugog liječnika. Oprostite na dugačkom tekstu, ali pokušala sam što bolje objasniti o čemu se radi. Dakle, da li mi pacijenti imamo ikakva prava znati da li će se on vratiti na posao? Ako da, tko nam tu informaciju može(mora) dati? Na koji članak kojeg zakona se možemo pozvati? Ako je zaista pod nekakvom istragom, da li mi to smijemo znati, ili je to tajna? Unaprijed zahvaljujem na pomoći. Ako sam u potpunosti promašila adresu, da li mi možete reći kome da se obratimo?
  3. Zanima me da li je opunomoćenik dužan podmiriti tekući račun nakon smrti vlasnika računa. U pitanju je minus nastao zbog kredita (bez jamaca) koji nitko ne vraća. Zahvaljujem na odgovoru.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija