Hvala na odgovoru.
Da, slažem se da nije bilo prisile prilikom naplate.
Možda sam se krivo izrazio. Više bih rekao da je prikladan termin (prikriveni) pokušaj prevare.
Naime, po tom principu bi sve tvrtke mogle izdavati račune (npr. Konzum) sa stavkom više (npr. 1 kom umjetni rogovi) pa ukoliko kupac shvati da na računu ima stavku više primiti ispriku s njihove strane i obečanje da će se navedeni iznos odbiti prilikom slijedeće kupnje, a ukoliko ne.. a lijepo nam je na račun leglo malo više novaca.
Naravno, u navedenom primjeru, Konzumu bi to bilo puno teže opravdati jer bi sa skladišta morao skinuti 1 kom umjetnih rogova (koje nam je nabio), dok se kod uslužnih djelatnosti to puno lakše prikrije - nema skladišta usluga s kojeg se odbijaju stavke i nad kojim se može napraviti inventura.
Ne govorim o stršnoj novčanoj prevari, ali kada bismo pomnožili potencijalne klijente i broj takvih "slučajnih" propusta, dolazimo do značajnijih iznosa koje davatelj usluge može sebi priskrbiti na taj način.
Da li biste se s time složili?