Pitanje je slijedeće:
U trgovini u kojoj je lager 2 milijuna kuna, a godišnji promet nešto viši od 4 milijuna kuna, ostvaren je manjak koji prelazi skalu za otpis (podosta).
Izmijenilo se 4 radnika, a četvero nas je stalnih (trenutno nas ima četvero).
poznato mi je da za manjak odgovara voditelj poslovnice no međutim postoji i zamijenik (ja).
Imenovana sam zamijenicom u svibnju, a od svibnja do inventure voditeljice nije bilo jednom u trajanju od tjedan dana.
Tražili smo inventuru u lipnju prije turističke sezone, no nije nam odobrena .
Ja ne mogu reći da sumnjam u svoje kolegice, ( no sve je moguće), mislim da nije uredu da voditeljica snosi odgovornost za manjak, ali naravno ne želim ga snositi niti ja.
Važno je napometnuti da smo na meti kradljivaca i da se zna dogoditi da poslovođa ne prijavi krađu mada imamo video zapise i da nismo nikako zaštićeni od krađe (imamo antene koje ne funkcioniraju kako bi trebale).
Što mi je raditi ako i kada dobijem obavijest o plaćanju inventurnog manjka?
Pomozite !!!