Jump to content

matea1

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav! Dana 18.02.2011. naplaćena mi je kazna od 200 kn zbog nepriznate karte koja je kupljena sms-om. Navodno je prekasno poslana iako je povratni sms o plaćenoj karti stigao na mobitel 3-4 min. prije neljubazne gospođe kontrolor, s time da smo obje usle na istoj stanici. U soku od prijetnji policijom itd., platila sam kaznu od 200kn na licu mjesta. Šaljem upit ZET-u da li se ipak mogu žalit na kaznu. Dobivam odgovor da sam potvrdu o kupljenoj karti trebala imati prije ulaska u autobus, ali da mogu poslat žalbu na kaznu preporučenom poštanskom pošiljkom u kojoj navodim sve potrebne podatke, uz kopije potrebnih dokumenata, karte i prekršajnog naloga na adresu: Ured karata ZET-a, Ozaljska 105... Problem je sada što od sve gore navedene potrebne dokumentacije ja imam sam tu dodatnu kartu na kojoj je navedena njena cijena i ništa drugo. Sada već vjerojatno prekasno, al zanima me jesam li od dotične gospođe kontrolor trebala dobiti još kakvu potvrdu (papir, išta...)? I, ako je moguće, da li sada mogu nešto napraviti po cijelom tom pitanju? Unaprijed hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija