Jump to content

Sesvete22

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Sve smo mi te tzv. proizvode na sniženju - platili. Ne radi se o povoljnosti kupovanja, već o dvostrukom naplaćivanju - pa ako primjetiš ok vratit ćemo ti novac, a ako ne - ha! sam si si kriv - uglavnom sve je prijavljeno DRžavnom inspektoratu, centrali udruge za prava potrošača, kojekakvim medijima i tv. emisijama Provjereno i POtrošački kod dana 04.listopada pa ćemo vidjeti što će i da li će itko odreagirati
  2. Slažem se. Žao mi je blagajnica i svih ljudi koji jako naporni rade u takvim centrima. Ali isto tako sigurna sam da VODITELJI ili ODGOVORNI doista znaju što se događa. Osobno i isključivo loše iskustvo sam imala u Kauflandu. I doista je - indikativno - da nikada ne platimo MANJU cijenu proizvoda nego redovito UVEĆANU. Hodati s kalkulatorm u ruci kod svakog shopinga? i sa dugom devetkom za pojasom? ja kažem - može:D
  3. hvala na odgovoru. Prijavu sam podnijela Državnom inspektoratu jučer, dana 04.10. i za čudo su mi već danas elektroničkim putem odgovorili da su "zaprimili" pritužbu po članku - Sukladno čl.75 st.3 Zakona o općem upravnom postupku - i da ona kreće u daljni tijek obrade- te da će biti proslijeđena na mjesno nadležno postupanje, sukladno čl. 16. Zakona o općem upravnom postupku (pojma nemam ni što to znači, ali kabinet glavnog inspektora je tak napisao) i evo šaljem javnim televizijama
  4. Sesvete22

    Kaufland

    Poštovani, nedavno je otvoren novi poslovno prodajni centar Kaufland u Sesvetama. U nekoliko navrata, točno četiri, primijetila sam kako određeni artikli imaju jednu cijenu tiskanu na naljepnicama na samom proizvodu,s logom Kauflanda, datumom vaganja proizvoda i pakiranja i već ispirnatanom cijenom, a drugu kada dodjete na blagajnu. Kada to primjetite, AKO!!! primjetite - ljubazno vas upute na info - pult gdje pričekate povrat novca. Imam dva pitanja, ne znam kome bih ih uputila. Kako to, da, konkretno se u jednom slučaju radilo o file ribe - som, zapakirana i naljepnica na samom proizvodu je bila s logom kauflanda, datumom pakiranja, težinom i već isprintanom cijenom od 22. 75 kn dolaskom na blagajnu ta cijena je 27 kn. Meni je učinjen povrat na info pultu. Prvotni račun o uvećanoj cijeni porizvoda nisam dobila uz objašnjenje da oni moraju tako pravdati povrat koji je meni učinjen i dobila sam na paragon listu ispis od par kuna koje su mi vraćene. Uz ispirike. Dakle, prvo pitanje jest- Kako to da blagajnica ima jednu cijenu za proizvod, a na infopultu gospođa u dvije sekunde zna koliko vam mora novca vratiti jer na svom računalu vidi onu istu cijenu koliku sam ja kao kupac na proizvodu i vidjela?!!!!!???? Znači da su jedne cijena na proizvodima i infopultu gdje redovito čeka tri - četiri kupca za povrat novca jedne, a na blagajna - sasvim druge? kako je to moguće? jer i od susjeda koji su počeli kupovati u istom prodajnom centru čujem - iste stvari. U KAUFLANDU MORAS PAZITI!!! (Ako nađeš proizvod kojem je istekao rok trajanja - nagrade te s 5 kn!!!????? - pa gdje to u svijetu postoji da se proizvodi kojima je istekao rok trajanja - drže na polici!!!!) Kazneno djelo krađe ili otuđenje imovine se tretira ako stranka ulaskom u Kaufland uzme ili otuđi proizvod, PRIJEĐE BLAGAJNU - ne plativši proizvod i ako vas uhvate - uhvaćeni ste u kaznenom djelu krađe, ako ne - imate sreće i idete dalje. Ja sam primjetila prolaskom kroz blagajnu (znači nije primjetila blagajnica!!!! niti itko nadležan od strane Kauflanda - već ja sama - da mi je otuđen dio novca koji sam planirala platiti za proizvod koji sam kupila. To sam primjetila i prijavila. Kaufland se ispričao, vratio novce i nikome ništa. I tako nekoliko puta, jednom je bila pakiranje ribe u pitanju, drugi puta žitarice, treći puta omekšivač za veš, a četvrti puta čokoladna torta. Znači li to da ako ja ukradem nešto u kauflandu, oni me uhvate, ja se ljubazano ispričam i vratim robu - sve je ok? ili se ipak radi o kaznenom djelu krađe'? Ili samo ja kradem (teoretski) pa sam u prekršaju - a kada oni to rade - sveje ok? ili? - TO BI BILO MOJE PRVO PITANJE A Kaufland mene ili nekog drugog kupca malo - malo pokrade na blagajni za neki proizvod, pa ako prođe - prođe i to tako unedogled. Po ulasku u kupovni centar Kaufland - stoji natpis - da se svaka krađa naplaćuje 500 kn. Pretragom Legalis portala i razgovorom s prijateljima odvjetnicima saznala sam kako nitko nema pravo naplaćivati nikakve kazne, sem policije i pravne države koja je demokratska i u kojoj pravda funkcionira. Znam da je bilo nekoliko postova u svezi naplate tih 500 kn u svezi krađe Kauflanda, ali to nije moje pitanje, mada bi i to moglo biti. U stvarnom svijetu - nitko ne bi trebao krasti. Osobno više nikada neću ući niti u jedan Kaufland. Godinama kupujem u ostalim centrima i to mi se nikada nije dogodilo. U mjesec dana koliko postoji Kaufland u Sesvetama - već 4 puta. Meni je dosta. Samo ostaje gorak okus u ustima, kako taj lanac primjenjuje dvostuko knjigovodstvo i cijene na ljudima koji pošteno zarađuju svoj kruh. Kome sve to prijaviti? - bilo bi drugi, a i najvažnije moje pitanje Lijep pozdrav iz Sesveta
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija