Tajiti nemam što, nije mi cilj gubiti svoje ili Vaše vrijeme, već prezentirajući sve činjenice događaja pokušati dobiti mišljenje osobe koja se razumije u prometno pravo.
Sada sam evo priložio i skicu ( u umanjenom mjerilu cca 1:70) na kojoj su vidljivi položaji vozila, smjer kretanja i mjesto sudara vozila.
Slike nemam, doduše mogao bi poslikati stražnji kraj svog vozila, ali nemam slike drugog vozila. Kako možete vidjeti na skici mjesto dodira na mom vozilu bila je zadnja strana vozila ( ne baš sama sredina nego malo pomaknuto u desnu stranu), dok je kod drugog vozila to bio zadnji lijevi kraj. S obzirom da je mjesto dodira kod drugog vozila bio zadnji lijevi kraj, a kod mene skoro sredina zadnjeg kraja vozila, na drugom vozilu su nastale ogrebotine i napuknuće lijeve strane zadnjeg branika, a na mom vozilu je nastala veća šteta - napuknuće branika, udubljena zadnja vrata i lom zadnje lampe. Od nekih drugih tragova na cesti, na mjestu dodira automobila bilo je vidljivo malo zemlje koja se stresla sa branika mog vozila.
Da je donešena odluka o krivnji oba vozača, pretpostavljam da bi to bilo nekako naglašeno na obveznom prekršajnom nalogu.
Citirati ću još jednom navode iz prekršajnog navoda ( ne navodeći nazive i imena već samo koristeći termine moje vozilo i drugo vozilo.
u nalogu stoji:
"Kriv je što je upravljao osobnim automobilom sa putnog ulaza, vršio radnju vozilom vožnje unatrag izlaska sa putnog ulaza na kolnik, a da se prethodno nije uvjerio da tu radnju može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu, ne vodeći pritom računa o položaju vozila i smjeru kretanja, kojom prilikom je zadnjim krajem vozila udario zadnji lijevi kraj drugog vozila kojim je vozač vršio radnju vozilom vožnje unazad izlaska sa putnog ulaza u namjeri da se vozilom uključi u promet na desnu stranu kolnika".
Neću vas više dosađivati. Htio sam samo temeljem poznatih mi i dostupnih činjenica samog događaja vidjeti imam li osnove koristeći činjenicu da sam se prvi uključio u promet na kolnik, podnijeti prigovor, te koliko je u svemu tome bitna činjenica da je se sudar desio u traci do putnog ulaza sa kojega se drugo vozilo uključivalo u promet ( što je prema dobivenim pojašnjenima od presudne važnosti i ide u prilog drugom vozilu)???
Pozrav!