Jump to content

ninob

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Osoba koja je učestvovala u kreiranju prekršajnog naloga a sa kojom sam neslužbeno kontaktirao, prezentirala mi je da je 1000 kn kazne + 97-98 kn troškova navedenih u prekršajnom nalogu kao smanjeni iznos s obzirom da se radi o slučaju gdje je nastala samo materijalna šteta ( manja) kakvi se moraju u što krećem roku riješiti. Također mi je rečeno da u slučaju mog podnošenja prigovora i eventualnog odbijanja istog od strane suda, sud može i povećati kaznu ( za onaj iznos za koji su je navodno oni radi brzog rješavanja slučaja umanjili). Što bi se mogli desiti da podnesem prigovor i sud recimo dio krivnje dodjeli i drugom vozaču? Ima li onda i drugi vozač pravo na prigovor? Može li se to zakomplicirati da se traži i kakvo dodatno vještačenje pa da troškovi postupka još dodatno porastu. Ako je kod prigovora u pitanju samo 200 kn troškova postupka koje navodite, nemam što puno izgubiti. Svejdoka ionako nije bilo, zapravo bio je suvozač u mom automobilu, ali dotična osoba pojasnila mi je da suvozači u vozilima koja su sudjelovala u sudaru ne mogu biti i svjedoci samog događaja.
  2. Potpetice, možete li što zaključiti iz skice položaja i kretanja vozila koju sam priložio prethodnom postu? Prekosutra mi je krajnji rok za podnošenje prigovora, a ne ne znam ima li smisla i mogu li time što poboljšati svoj položaj. Ne bi si htio još pogoršati situaciju - nabiti kakve dodatne sudske troškove suda ili riskirati da sud eventualno poveća kaznu ( ako je to moguće). Neslužbeno sam dobio i objašnjenje osobe koja je bila uključena u kreiranje prekršajnog naloga, prema kojemu je "drugo vozilo imalo kraći ulazni put" (što god to značilo) U mom prethodnom postu gdje sam citirao navode iz prekršajnog naloga stoji da je drugo vozilo vršilo radnju vožnje unazad izlaska sa putnog ulaza u namjeri da se vozilom uključi u promet na desnu stranu kolnika". Što to znači desna strana kolnika? U nalogu uopšte ne piše na koju sam se stranu kolnika ja uključivao, a oboje smo kao cilj imali uključenje u nasuprotnu traku od putnog ulaza sa kojega smo se uključivali u promet. Nekak si jednostavno ne mogu prihvatiti njihovu konstataciju da sam ja isključivi krivac uzevši u obzir činjenicu da sam prvi započeo radnju u trenutku kada je drugo vozilo još bilo parkirano. No kako sam već rekao nisu mi poznate procedure i termini prometnog prava npr. činjenica u kojoj se traci sudar desio, ulazni put pojedinog vozila i sl.
  3. Tajiti nemam što, nije mi cilj gubiti svoje ili Vaše vrijeme, već prezentirajući sve činjenice događaja pokušati dobiti mišljenje osobe koja se razumije u prometno pravo. Sada sam evo priložio i skicu ( u umanjenom mjerilu cca 1:70) na kojoj su vidljivi položaji vozila, smjer kretanja i mjesto sudara vozila. Slike nemam, doduše mogao bi poslikati stražnji kraj svog vozila, ali nemam slike drugog vozila. Kako možete vidjeti na skici mjesto dodira na mom vozilu bila je zadnja strana vozila ( ne baš sama sredina nego malo pomaknuto u desnu stranu), dok je kod drugog vozila to bio zadnji lijevi kraj. S obzirom da je mjesto dodira kod drugog vozila bio zadnji lijevi kraj, a kod mene skoro sredina zadnjeg kraja vozila, na drugom vozilu su nastale ogrebotine i napuknuće lijeve strane zadnjeg branika, a na mom vozilu je nastala veća šteta - napuknuće branika, udubljena zadnja vrata i lom zadnje lampe. Od nekih drugih tragova na cesti, na mjestu dodira automobila bilo je vidljivo malo zemlje koja se stresla sa branika mog vozila. Da je donešena odluka o krivnji oba vozača, pretpostavljam da bi to bilo nekako naglašeno na obveznom prekršajnom nalogu. Citirati ću još jednom navode iz prekršajnog navoda ( ne navodeći nazive i imena već samo koristeći termine moje vozilo i drugo vozilo. u nalogu stoji: "Kriv je što je upravljao osobnim automobilom sa putnog ulaza, vršio radnju vozilom vožnje unatrag izlaska sa putnog ulaza na kolnik, a da se prethodno nije uvjerio da tu radnju može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu, ne vodeći pritom računa o položaju vozila i smjeru kretanja, kojom prilikom je zadnjim krajem vozila udario zadnji lijevi kraj drugog vozila kojim je vozač vršio radnju vozilom vožnje unazad izlaska sa putnog ulaza u namjeri da se vozilom uključi u promet na desnu stranu kolnika". Neću vas više dosađivati. Htio sam samo temeljem poznatih mi i dostupnih činjenica samog događaja vidjeti imam li osnove koristeći činjenicu da sam se prvi uključio u promet na kolnik, podnijeti prigovor, te koliko je u svemu tome bitna činjenica da je se sudar desio u traci do putnog ulaza sa kojega se drugo vozilo uključivalo u promet ( što je prema dobivenim pojašnjenima od presudne važnosti i ide u prilog drugom vozilu)??? Pozrav!
  4. Hvala na odgovoru! Još bi i prihvatio činjenicu da je policija okrivila obojicu, no 100 %-tna krivnja pripisana je meni!!!! Mislim da prijeđeni put potvrđuje tvrdnju da sam prvi krenuo tj. prošao sam put po kolniku vozeći unatrag cca 4 metra, a drugo vozilo tek oko 1,5 metara. Kontaktirao sam i sa jednim policajcem koji baš i konkretno radi na poslovima obavljanja uviđaja kod prometnih nezgoda koji mi je pojasnio da su u mom slučaju vjerojatno pošli od činjenice da se sam sudar desio u traci do putnog ulaza sa kojeg se drugo vozilo uključivalo u promet, tj. on je još bio u toj traci, a ja sam već prešao traku do svog putnog ulaza i ušao u nasuprotnu traku (neovisno o tome što bi i drugo vozilo zapravo radilo isti put jer se također namjeravalo uključiti u nasuprotnu traku). Dal po Vama stoji takva tvrdnja? Nisu mi poznate sve "cake" u prometnom pravu, ali po toj tvrdnji ispada da nije bitno što sam prvi krenuo, te što u tom trenutku drugo vozilo još nije davalo ni naznake planiranog kretanja sa vožnjom unazad. Što se tiče konstatacije da smo trebali stražnjim krajem parkirati, slažem se sa Vama i nadam se da će mi ovo, bez obzira na konačan ishod, biti pouka za ubuduće.
  5. Prošlog mjeseca dogodila mi se prometna nezgodica. Prilikom uključivanja vozilom sa putnog ulaza na kolnik vožnjom unatrag - na suprotni kolnički trak, kojim sam namjeravao nastaviti vožnju unaprijed, sudario sam se sa vozilom koje je istu takvu radnju vršilo sa nasuprotnog putnog ulaza. Kako sam predmetnu radnju prvi započeo, u trenutku sudara moje vozilo je bilo negdje na polovici nasuprotne trake, tj. prošao sam traku do svog putnog ulaza i otprilike pola nasuprotne trake, dok je drugo vozilo prošlo tek put do pola kolničke trake uz svoj putni ulaz. Prije nego sam započeo vožnju unatrag uvjerio sam se da na kolniku nema nadolazećih vozila, a vozilo na nasuprotnom putnom ulazu nije davalo nikakve naznake planiranog uključenje u promet - bilo je parkirano cca 1 metar od kolnika, nisu bili upaljeni svi pokazivači smjera niti je bilo vidljivo stražnje svjetlo za vožnju unatrag. Oba vozila su zapravo radila iste "lukove" vožnjom unatrag, jer su oba vozila vožnju unaprijed trebala nastaviti u suprotnom kolničkom traku od putnog ulaza sa kojeg su se vožnjom unatrag uključivala u promet. Zvana je policija. Stigao mi je obvezni prekršajni nalog po kojemu sam "kriv jer sam vršio vožnju unatrag a da se prethodno nisam uvjerio da tu radnju mogu učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu, ne vodeći pritom računa o položaju vozila i smjeru kretanja". Imam li osnove za podnošenje prigovora s obzirom na sve navedeno, tj. činjencu da sam prvi započeo radnju uključenja u promet, te prošao duži put?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija