Jump to content

felor

Korisnik
  • Broj objava

    8
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. jasno mi je što želite reći, ali potraživanja nisu ista jer se prva ovrha odnosi na zadnje mjesece u 2011, a druga u prvih 6 u 2012. Ispričavam se ako nisam bio jasan u prvom postu. Mislim da mi preostaje samo prigovoriti nadležnost.
  2. Odgovor na drugom pitanju pronašao sam raspitujući se u mojem Općinskom sudu, znači preslik rješenja sa naznečenim datumom uplate + jedna kopija uplatnice, poslati preporučeno u sudu koj je izdao rješenje. Nije mi bilo jasno jer je pisalo: "...dokaz o uplati iste dostavi na gore navedeni poslovni broj predmeta." Još mi ostaje prvo pitanje. Da pojednostavim, žalio bi se zbog krive nadležnosti (vjerojetno je J.B. prosljedio krivom sudu) a ne zbog samog rješenja. U tom slučaju žalba se piše svejedno na rješenje i tek u obrazloženju specificira na samu nadležnost ili ...?
  3. Imam par pitanja o mojem slučaju. Za neplačene račune u periodu koj se kreće od 06/2011 do 06/2012 dobio sam dva prijedloga za ovrhu na temelju vjerodostojne isprave. Prvu ovrhu za 6 mjeseci u 2011. na kojoj sam podnio prigovor te je nakon godinu dana (11/2012) stavljena izvan snage od nadležnog suda u kojem imam prebivalište i nije još rješena, a drugu ovrhu za 6 mj. u 2012 na koju sam isto podnio prigovor (12/2012) te je nakon 4 mj. (4/2013) stavljena izvan snage sa suda u kojem ima sjedižte J.B. a ne sa suda u kojem ovršenik i ovrhovoditelj imaju prebivalište/sjedište. Što učiniti sada? Budući da su ovrhe dvije ali slučaj je isti samo se mjenja vremensko razdoblje, mislio sam da se tokom prvog parničkog postupka nadovežem sa drugim i naravno sve rješim u jednom postupku, da se ne raspravlja o istoj stvari dva puta, ali mi se sada sve izmješalo. Drugo pitanje se odnosi na sudsku pristojbu, za koju nisam znao, i koju nisam platio u oba slučaja, ali u prvom periodu od “točno” nadležnog suda nisam dobio nikakvo rješenje da sam što dužan, a u drugom periodu od “krivo” nadležnog suda dobio sam zajedno sa rješenjem o prigovoru i rješenje o neplačenoj pristojbi (100kn pristojbe + 100kn rješenja). Nakon uplate kome da dostavim dokaz o uplati? Osporavajući nadležnost suda briše se i rješenje o neplačenoj sudskoj pristojbi? Ako mi netko može pojasnit od kuda krenuti i kako sjediniti ta dva predmeta koja su zapravo jedno te isti slučaj. Unaprijed zahvaljujem.
  4. Hvala na odgovoru. Želio sam samo navesti da prije nego što bi poslao bilo kakav zahtjev za povrat, od tri poziva na t-mobile (broj 1550) dva operatera govore da bonove nisam bio dužan sačuvat i da pošaljem zahtjev. Dokumentaciju koju traže za povrat novčanog iznosa navedena je i u Općim uvjetima poslovanja HT-a koja se nalazi ovdje: http://www.t-mobile.hr/pdf/Opci-uvjeti-poslovanja.pdf (točka 47.), samo što se tamo više spominje prepaid korisnik ali mislim da važi i za pretpletnike koji imaju korisnički broj ne bonove. I SIM kartica mi nije vraćena pa je više ne mogu poslat, je li dovoljno kod prigovora povjerenstvu da navedem da je ona već u njihovom vlasništvu?
  5. Prvi odgovor glasi: ----------------------------------------- Odgovor na prigovor za korisnički broj 098... Poštovani gospodine, temeljem Vašeg dopisa u vezi povrata novčanog iznosa, s korisničkog broja na bonove 098... izvršili smo detaljnu provjeru baze podataka pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. Provjerom je utvrđeno kako korisnički broj na bonove 098..., koji navodite u dopisu, bilo je moguće nadoplatiti do 25. veljače 2012. god. S obzirom da broj u dugom periodu nije bio nadoplaćivan, navedenog dana isti deaktiviran zbog nekorištenja. Nakon što korisničkom broju na bonove istekne valjanost, broj se briše iz sustava, čime korisnik gubi sva prava na njegovo korištenje. Nadalje kako bi izvršili povrat novčenog iznosa potrebno je da nam dostavite sljedeću dokumentaciju u potpunosti kako sljedi: - kopiju osobne iskaznice - SIM karticu - korisničku knjižicu (ili može samo PUK broj) - zadnje nadoplaćeni ili nekoliko zadnje nadoplaćenih bonova, ovisno o stanju na računu za koje tražite povrat novca, bonovi/računi moraju "pokrivati" iznos za koj tražite povrat. - račun za predmetni bon/ove - informaciju o broju tekućeg račune korisnika - Banka i broj tekućeg računa (samo ukoliko želite povrat novca na tekući račun) ili Vašoj adresi (samo ukoliko želite povrat novca putem poštanske uputnice). Navedene podatke dopisati na kopiju identifikacijskog dokumenta U slučaju potrebe za dodatnim informacijama obratite se na besplatan broj tel. Sektora za privatne korisnike 098 1520 ili posjetite našu Internet stranicu http://t-mobile.hr/fprp. ... Sa poštovanjem Voditelj u Sektoru za usluge... Na ovaj odgovor imate pravo pritudžbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem sektora za usluge privatnim korisnicima, u roku 30 dana nakon primitka istog. ----------------------------------------- Nakon tog dopisa šaljem drugi u kojem se izjašnjavam da bonove nisam zadržao, kao što sam gore naveo, i dobivam sljedeći odgovor koj u suštini glasi: ----------------------------------------- ... Naime, budući da niste dostavili svu potrebnu dokumentaciju koja je navedena u prethodnom odgovoru, nismo u mogućnosti pozitivno rješiti Vaš prigovor. U nadi da smo pojasnili nastalu situaciju, srdačno Vas pozdravljamo. ... -----------------------------------------
  6. Poštovani, moj korisnički broj na bonove (T-mobile) deaktiviran je krajem veljače 2012 i time sam izgubio pravo na broj. Na računu mi je ostalo dosta novca koj nisam iskoristio i zato sam poslao zahtjev za povrat sredstava koji su ostali na mojoj kartici u trenutku deaktivacije (isključenja) korisničkog broja. U prvom stupnju zahtjev je odbijen zbog nepotpune dokumentacije, odnosno zbog toga što njima nisam poslao zadnje nadoplačene bonove koji bi trebali "pokriti" iznos koj je ostao na računu. Te bonove nisam zadržao niti sam znao da ih trebam sačuvat toliko godina jer sam taj broj rjetko koristio i da bi pokrio iznos na mom računu morao bi sačuvat bonove koji su više od pet godina stari (jedini koj imam je prvi bon (strugalica) koj sam sačuvao za uspomenu u 2004). Sad ne znam da li da nastavim ili da se oprostim od tog novca, jer te stare bonove nisam zadržao. Unaprijed hvala.
  7. Hvala na odgovoru. Koncesjonar nema svoje vreče, kupujem one klasične crne, ukrcam u auto i krenem u potrazi za kontejner. U općinskom pravilniku negdje stoji da ne smijem odlagat otpad izvan odgovarajućih kontejnera ijako su oni u vreči, živim u zaselu a smeče se skuplja jedanput tjedno, možda i rjeđe. Pročitao sam PM, sad mi je jasno što mogu poduzet ukoliko se ne slažem sa računom, to bi i sada morao jer ću i dalje primati račune s kojim se ne slažem ili je kasno? Znači ne mogu tražiti povrat svote koje sam platio, samim plačanjem prihvačam točnost računa? Iskreno, važnije mi je da mi se zaduži kontejner, da se ne moram brinut o odlaganju otpada, nego svota koju bi po ovrsi bio dužan. Ponovno zahvaljujem na brzom odgovoru.
  8. Pozdrav svima. U drugoj polovici 2010. na mom podrućju se prešlo sa zajedničkih kontejnera za odlaganje smeća u manje plastične koji su dodjeljeni kućanstvima pojedinačno ili grupno kod manje razdaljenih kućanstva. U tom procesu moje je kućanstvo izostavljeno. Od tada sam u više navrata telefonskim putem obavjestio poduzeće koje ima koncesiju za komunalne djelatnosti u općini u kojoj prebivam. Iz razgovora se svaki put nadležni izvinio i priznao da je na moje kućanstvo zaboravio i da će situacija ubrzo biti rješena, istovremeno je zamolio da otpad odlažem u tuđe kontejnere jer ih trenutno nema više na raspolaganju, te da će mi biti dodjeljen kontejner u sjećnju 2011. Uvjeren u dobroj namjeri pristao sam (nisam imao drugih izbora) i dalje sam plaćao račune iako sam smeće odvozio vlastitim vozilom do nekih od zajedničkih kontejnera u susjednim selima, za razliku od susjedstva koji imaju dodjeljeni kontejner pokraj kuće. Neugodno mi je bilo stavljat smeće u kontejnere susjednih kuća (500m) jer su i ovako premali a istovremeno oni su dodjeljeni njima a ne meni. U sjećnju 2011. situacija se nije promijenila, tako u dobroj namjeri da se privuće pažnja i da se nešto pokrene odlučio sam da neću više plačati račune za uslugu koju ne dobijam, ili makar ne u istoj mjeri kao ostali (ipak moje smeće završava u deponiji), toga sam i obavjestio nadležne u poduzeću. Do danas je situacija ostala ista, vlastitim vozilom dostavljam smeće tražeći slobodan kontejner. I tako stigla je ovrha na koju mislim dostaviti prigovor. Što zapravo mogu tražiti od prigovora osim da mi se rješenje o ovrsi stavi van snage, jel mogu tražiti kakvu naknadu štete i na neki način tražiti da moje kućanstvo dobije isto tretiranje kao i susjedna, dali to trebam navest odmah u prigovoru protiv rješenja o ovrsi ili to mogu naknadno tokom parničkog postupka. Dali se u prigovoru mora jasno objašnjavat cjela priča ili se samo sažeto, nebi volio da mi zbog presažetog sadržaja prigovor bude odbačen. Unaprjed zahvaljujem na odgovoru i oprostite ako sam bio predug.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija