Prvi odgovor glasi:
-----------------------------------------
Odgovor na prigovor za korisnički broj 098...
Poštovani gospodine,
temeljem Vašeg dopisa u vezi povrata novčanog iznosa, s korisničkog broja na bonove 098... izvršili smo detaljnu provjeru baze podataka pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. Provjerom je utvrđeno kako korisnički broj na bonove 098..., koji navodite u dopisu, bilo je moguće nadoplatiti do 25. veljače 2012. god. S obzirom da broj u dugom periodu nije bio nadoplaćivan, navedenog dana isti deaktiviran zbog nekorištenja. Nakon što korisničkom broju na bonove istekne valjanost, broj se briše iz sustava, čime korisnik gubi sva prava na njegovo korištenje.
Nadalje kako bi izvršili povrat novčenog iznosa potrebno je da nam dostavite sljedeću dokumentaciju u potpunosti kako sljedi:
- kopiju osobne iskaznice
- SIM karticu
- korisničku knjižicu (ili može samo PUK broj)
- zadnje nadoplaćeni ili nekoliko zadnje nadoplaćenih bonova, ovisno o stanju na računu za koje tražite povrat novca, bonovi/računi moraju "pokrivati" iznos za koj tražite povrat.
- račun za predmetni bon/ove
- informaciju o broju tekućeg račune korisnika - Banka i broj tekućeg računa (samo ukoliko želite povrat novca na tekući račun) ili Vašoj adresi (samo ukoliko želite povrat novca putem poštanske uputnice). Navedene podatke dopisati na kopiju identifikacijskog dokumenta
U slučaju potrebe za dodatnim informacijama obratite se na besplatan broj tel. Sektora za privatne korisnike 098 1520 ili posjetite našu Internet stranicu http://t-mobile.hr/fprp. ...
Sa poštovanjem
Voditelj u Sektoru za usluge...
Na ovaj odgovor imate pravo pritudžbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem sektora za usluge privatnim korisnicima, u roku 30 dana nakon primitka istog.
-----------------------------------------
Nakon tog dopisa šaljem drugi u kojem se izjašnjavam da bonove nisam zadržao, kao što sam gore naveo, i dobivam sljedeći odgovor koj u suštini glasi:
-----------------------------------------
...
Naime, budući da niste dostavili svu potrebnu dokumentaciju koja je navedena u prethodnom odgovoru, nismo u mogućnosti pozitivno rješiti Vaš prigovor.
U nadi da smo pojasnili nastalu situaciju, srdačno Vas pozdravljamo.
...
-----------------------------------------