Jump to content

apeiron

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Dobar dan ! Znam da je ova tema već provedena, ali pregledom tih prijašnjih rasprava nisam dobila odgovor kako riješiti svoj problem. Dakle, ja sam studentica i uz faks idem na ples,koji mi roditelji plaćaju. Prije 6 mjeseci sam promijenila plesni klub,i prije tjedan dana dogodila se zabuna, jer su moji roditelji članarinu za ovaj prvi mjesec putem e-bankinga (ZABA) uplatili na račun tvrtke koja je odgovorna za financije mog prijašnjeg kluba. Radi se o 200,00 kn, dakle svota koja bi trebala biti neosporna za rješavanje ovog problema. Mene zanima,kako riješiti ovaj problem, koga kontaktirati ? Nažalost, greška je uočena nakon tjedan dana, pa se nadam da se ovaj slučaj neće identificirati kao 'bilo pa prošlo'. Ova greška jest načinjena sa naše, tj. strane uplatitelja ali nema razloga zašto bi netko zadržao novce koji nisu njegovi,i još k tome koji mu neće bitno značiti niti promijeniti život.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija