Jump to content

ana001

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Molim vas za pomoć i savjet!! 25.02.2006 plaćen je račun za tele2 usluge i prekinuta pretplata. Mjesec dana zatim šalju opomenu i račun za frekvenciju za mjesec koji uopće ne koristim usluge. Uporno zovem i tražim objašnjenje - zanemarite očito je neka greška. Nakon godinu dana- prijedlog za ovrhu - moja greška nisam uložila žalbu već zvala tele2 i s njima pokušala i prema njihovim riječima tada riješila problem. Tek su tada ustanovili da je krivi poziv na odobrenje, da je na supruga sjela uplata i da treba izvršiti prijenos i ponovo platiti, ovaj put suprug. Napravili to i ponovo platili račun. Ali priča tu nije stala. 2008 novo rješenje o ovrsi i ovršitelji na vratima, sad sam uložila žalbu, znam prekasno. Dobila sam rješenje o obustavi zbog nemogućnosti plaćanja. 5.1 2012 (saznala tek u subotu) blokiran račun. Postupak je bio u obustavi, jesu li me trebali ranije obavijestiti o prekidu obustave ili imaju pravo samo tako blokirati račun? Pošto je u pitanju plaćeni račun, imam sve potvrde o uplati imam li kakvu pravnu mogućnost protiv te ovrhe? Ili naknadno pošto platim i odblokiram svoja sredstva pravo žaliti se i tražiti povrat sredstava?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija