Pozdrav!
Da ne duljim, radi se o sljedećem:
Imala sam pretplatu na Tele2 koja je trajala određeno vrijeme dok nisam odlučila isključiti broj. Oni su mi naravno sve to omogućili i ja sam podmirila sve račune.
Otišla sam za svaki slučaj u Tele2 centar gdje mi je zaposlenica provjerom i uvidom u moje podatke rekla da je sve podmireno, da nemam ama baš nikakvog dugovanja više prema njima (to je bilo negdje krajem 2011. god).
No međutim neki dan mi je na adresu došla OPOMENA PRED OVRHU na iznos od 280 kn (navodno dugovanje).
Nazvala sam njihov kontaktni centar na što mi je obećano da će se to provjeriti da da će me kontaktirati kroz maksimum 48 sati.
No to se nije dogodilo i za nekih tjedan dana sam ja otiššla ponovno u Tele2 Centar gdje je zaposlenica rekla da je evedentirano da su me trebali kontaktirati, ali nisu te je ona njih nazvala i provjerila stanje. Stanje je to da je slučaj naravno dodjeljen odvjetniku i da su uz dug od 280kn nadodani još troškovi odvjetnika od 1200 kn.
E sad, moje je pitanje sljedeće: koji je postupak žalbe, da li se uopće isplati žaliti?
Jer to stvarno nisam u mogućnosti podmiriti jer sam studentica.
I još jedno pitanje, kako će oni meni to naplatiti pošto ja nemam redovitih prihoda niti ikakvu nekretninu ili pokretninu na sebi?
Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru