Jump to content

k1979

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Vlasnici smo kuće koja je dvojni objekt. Susjedi i mi smo sporazumno izgradili zid visok cca.2 m na međi između našeg i njihovog dvorišta. Htjeli bismo napraviti ugovor kojim se u slučaju prodaje kuće, i jedne i druge, novi vlasnik obvezuje da će biti suglasan sa postojanjem zida. Ne znam da li je to moguće, i što bi u tom ugovoru sve trebalo reći. Hvala!
  2. Situacija u našoj zgradi je ovakva. Uplaćujemo pričuvu na račun kod upravitelja zgrade. Dodatno se organizira plaćanje zajedničkih režija zgrade u koje ulaze: zajednička struja, čistačica, kotlovničar, domar i blagajnica. Moja pitanja su slijedeća: 1. Je li potrebno imati domara u zgradi ako imamo upravitelja koji je zadužen za popravke u zgradi? 2. Je li potrebno plaćati kotlovničara (posebna osoba od domara)ako je u zgradi poluautomatska kotlovnica (bila je automatska ali ju je isti u suradnji s domarom pokvario)? 3. Ima li smisla plaćati još i blagajnicu koja ubire sva ta davanja? 4. Kako bi se ekonomičnije moglo urediti plaćanje kućnih režija? Sada se plaća gotovinom kod blagajnice. Nevjerojatno je koliko ljudi svi pričaju okolo da je to loše, ali nitko ništa ne poduzima, svi šuti i plaćaju. Mi smo dužnici već duže vrijeme, i odbijam davati novac u vjetar. Ovi ljudi zarade popriličan novac, budući da je u zgradi puuuno stanova. Imam ideju da uplaćujem struju i čistačicu, jer to jedino smatram opravdanim. Kako potaknuti stanare da nešto promijene? hvala unaprijed na odgovorima.
  3. k1979

    istek roka

    Molim Vas da mi odgovorite slijedeće: Rješenje sam primio 18. rujna, rok za žalbu je 8 dana. Kad istječe rok? Najljepša hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija