Jump to content

MaliZeleni10

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav svima, molim Vas mišljenje i savjet o Zakonski ispravnim koracima u sljedećoj situaciji: Pružanje usluga višegodišnjem privatnom klijentu-fizička osoba, koji je uredno plaćano svoje obaveze u roku i čak po ponudi, izvršen je novi posao naručen u klasičnoj dosadašnjoj komunikaciji putem tel. razgovora. Izdana je ponuda za traženi avans , na kojoj je navedeno da će račun biti izdan prema stvarno utrošenim materijalima i obračunu radova te je ista u cijelosti podmirena u istom danu.Za taj je iznos izdan račun. Nakon izvršenja radova i prikazanja nastalih troškova putem tekstualne poruke, klijent traži podrobniji opis troškova,jer mu je cijena previsoka. Traženi podaci su dostavljeni putem maila ; scan radnih naloga -nepotpisanih od klijenta, i raspisanih troškova po vremenskom razdoblju i vrsti. Čekajući komentar i odgovor klijenta, koji očito odugovlači iz svojih razloga ne dajući priliku za razgovor i sastanak uživo na kojem nudimo sva obrazloženja i pojašnjenja na njegovu pritužbu ,prolazi 4-5 mjeseci, a da nije izdan račun na sveukupni trošak usluga i materijala. Dali postoji neki vremenski rok u kojem se mora izdati račun , jer čitavo vrijeme se čeka nastavak normalne suradnje i komunikacije s klijentom, ali sad već postoji strah od prevare i da te komunikacije neće biti kao do sada, a samim time i za naplatu potraživanja za izvršene usluge.? Hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija