Jump to content

Peko1980

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Najprije zahvaljujem na odgovoru. Možda niste u potpunosti razumjeli zašto sam naglasio to "službeni odgovor". Naime, u 1. mjesecu o.g. zatražio sam raskid ugovora o pretplati, koji zahtjev sam proslijedio e-mailom uz napomenu da očekujem pisani odgovor, te je isti od njihove strane zaprimljen uz dostavljeni odgovor e-mailom (automatski odgovor). Kako do 8. mjeseca nisam zaprimio njihov odgovor, već su mi i dalje stizali računi, ponovno sam zatražio isto, te im proslijedio i tada upućeni e-mail od 1.mjeseca. Od operatera sam dobio odgovor kako su me oni pismeno obavijestili putem SMS-a na broj mobilnog telefona koji se ne koristi već godinu dana i za koji broj sam tražio raskid pretplate, upravo zbog nekorištenja, a u kojoj obavijesti navodno stoji da moj zahtjev nije potpun jer nisam dostavio presliku osobne iskaznice (čiju kopiju su dobili prilikom sklapanja ugovora o pretplati) Po tome ispada kako sam ja prisiljen koristiti taj broj samo radi toga kako bi me oni mogli izvijestiti, dok niti jedan drugi način komunikacije nisu upotrijebili iako su im ostavljeni kontakt podaci, adresa prebivališta, e-mail i broj telefona. Sada sam vam naveo sporne razloge tog "službenog" pisanog odgovora, koji ja nikada nisam niti primio. Situacija bi bila slična, kao kada bi ja njima poslao zahtjev na staru ili krivu adresu ili e-mail pod izlikom da sam taj zahtjev poslao, bez obzira što oni više ne koriste tu adresu ali ja imam dokaz o slanju. Što mi je sada činiti kako bih dokazao njihovu nesposobnost i nelogičnost u postupanju?
  2. Molio bih odgovor, po mogućnosti potkrepljen zakonskom osnovom, smatra li se poslani SMS operatera na broj mobilnog interneta (ne broj telefona) iako se isti NE koristi, službenim pisanim odgovorom npr. zahtjevu za raskid pretplatničkog ugovora, obzirom je zahtjev proslijeđen e-mailom na koji sam tražio odgovor? Unaprijed zahvaljujem!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija