Poštovani,
Zanima me sljedeća situacija.
U 11 mjesecu zatečena sam u vožnji autobusom bez vozne karte.U detalje svađe sa kontrolorom neću ulaziti, ali uglavnom izdana mi je Obavijest putniku u kojoj je bilo navedeno da polovicu kazne u iznosu od 250 kn mogu platiti odmah u kojem slučaju se protiv mene neće voditi prekršajni postupak ili mogu podnijeti u roku 8 dana Zahtjev za reklamacijom osobno, poštom ili putem e-maila.Sukladno tome, poslala sam Zahtjev za reklamacijom na zetovu e-mail adresu pri čemu nisam dobila nikakvu obavijest da je isti zaprimljen.Nadalje isti Zahtjev poslala sam i preporučenom poštom.Prema objavama na njihovim stranicama u roku 8 dana trebala sam zaprimiti prekršajni nalog sa određenom visinom kazne međutim do dan danas nisam ništa dobila.Mene sada zanima da li sam trebala dobiti ikakvu potvrdu da je moj Zahtjev zaprimljen te da li da očekujem prekršajni nalog iako ga nisu poslali u predviđenom roku i što uopće mogu očekivati od ove situacije? Najgori scenarij bio bi da mi nakon nekoliko godina nabiju kamatu na visinu kazne o kojoj uopće nisam obaviještena i da mi zablokiraju račun.