Jump to content

poki23

Korisnik
  • Broj objava

    8
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav svima! Opisat cu svoj slucaj iz iskustva kao potrosac i kupac pa vas molim ukoliko netko ima koristan savjet sto da ucinim sljedece, zahvaljujem. Naime, 8.6.2015. kupio sam mikrofon Shure beta 58A (placen 1320 kn) u music shopu u Varazdinu. Isti mikrofon sam koristio svega par puta, nikad nije udaren, pao ili nesto slicno. Jos uvijek mikrofon izgleda kao nov, jasno se vidi kako nema nikakvih vanjskih ostecenja. Mikrofon je jednostavno sam od sebe prestao raditi u 9. mjesecu 2016. godine. Mikrofon sam prvo odnio u music shop u Varazdinu u kojem je kupljen, na sto mi je trgovac rekao kako oni ne daju garancije na mikrofone i da mi ne moze pomoci. Nakon toga sam kontaktirao vlasnika music shopa koji mi je rekao da donesem mikrofon u music shop, podruznica u Cakovcu te da ce ga oni poslati na ovlasteni servis u Zagrebu. Imam servisni nalog koji kazuje kako sam predao mikrofon 19.9.2016. Posto mi se nitko nije javljao, kontaktirao sam ih sam pa su mi rekli da su mikrofon poslali u svoj neovlasteni servis u Nedelišću i kako ce me popravak stajati 100-200 kn. Pristao sam i na to, no nitko mi se nije javljao. Opet sam zvao vlasnika te je on rekao da je mikrofon trebao otici u Zagreb i da ce se on pobrinuti za to i da mi nece naplatiti servis. Naravno, nije mi se vise javio. 5.1.2016. sam otisao po mikrofon koji me tamo cekao, a na servisu ga nisu ni taknuli. Posto sam se informirao kod udruge za zastitu potrosaca da ja imam pravo na jamstvo 2 godine prema pravilima EU i da trebam dobiti novi mikrofon sam rekao da cu im pisati tuzbu. Na to su mi rekli da oni ne daju jamstvo 2 godine, vec Shure koji je u Americi. To nema nikakvog smisla, posto sam ja kupio mikrofon u Hrvatskoj. U music shopu mi je prodavac rekao da trebam tuziti uvoznika (Rainbow music shop), jer oni ne zele priznati garanciju i dao mi njihov kontakt broj te napomenuo da njih ne trebam spominjati. Neka me netko savjetuje koga da tuzim i ako postoji pdf dokument sa tocnim zakonima o zastiti potrosaca, kako bi mogao ispravno postupiti. Hvala
  2. Novi UPDATE na temu. Znaci poslan je prigovor i zalba odmah nakon sto je i dobiven prekrsajni nalog. Proslo je vise od mjesec dana, a jos se nitko nije pojavio prijatelju doma kako su napisali da ce doci pecatiti itd. I sad mu je opet poslan prekrsajni nalog doma koji mora podici na posti, umjesto da su poslali rjesenje njegove zalbe...to uopce nema smisla, sto vi mislite?
  3. Clanak 4. i 12. stavak 1. tocka 14. Zakona o carinskoj sluzbi (Narodne novine broj 68/13 i 30/14), clanak 66. stavak 2. Zakona o trgovini (Narodne novine broj 87/08, 96/08, 116/08, 76/09, 114/11, 68/13 i 30/14) i clanak 96. Zakona o opcem upravnom postupku (Narodne novine broj 47/09). Predmet kontrole legaliteta obavljanja djelatnosti trgovine na malo izvan prodavaonica-prodajom na daljinu putem interneta. Moze li se zaliti na to da taj profil na njuskalu nije njegov i da on nema nista s tim, jer je taj profil registriran na drugu osobu te kad se to shvati da je tako, mogu li oni nasteti toj drugoj osobi ciji je stvarno profil ako nista ne prizna, jer smatram da je nemoguce nekome dokazati je li prodao prsluk ili jaknu preko njuskala, iako za to ima oglas tamo...naravno da je drugacija stvar za kucu ili nekretninu koja se prodaje preko njuskala, posto tu ljudi moraju i nesto potpisati pa se moze dokazati...ukoliko sam u krivu, molim da me ispravite
  4. Pozdrav svima, tražim savjet u vezi prijatelja. Naime, kući mu je pristigao poštom poziv da se javi na carinu. Kad je otišao tamo, obavijestili su ga da je zaprimljena anonimna prijava protiv njega s dokazima, kako ima na Njuškalu (web stranica sa oglasima) postavljene oglase sa kožnim prslucima, jaknama i torbicama koje je prodavao. Naravno, anonimna prijava se nije otkrila, što, kako zašto itd. U svoj toj zbrci, moj nezaposleni prijatelj je rekao na carini da se bavi time da prehrani porodicu pa je iz njega iznuđena cifra da je u godinu dana zaradio iz prodaje toga 7000 kn. A zapravo, tih 7000 nije zaradio od toga u 1 godini, već kroz 15-20 godina, što je ništa...ali bitno da oni imaju tu njegovu izjavu, gdje je i pogriješio. Moje prvo pitanje je: može li se žaliti na iznuđeno i nesvjesno odgovaranje na carini te da li samim time se može vaditi na neuračunjivost ili bilo što takvo...Nadalje, stiglo mu je razrješenje od carine da kazna koju je za taj rad dužan platiti u roku od 5 dana iznosi 30 000 kn te da mora maknuti sve oglase s Njuškala i dostaviti podatke da je to učinio. Ako ne dostavi podatke, dolaze zapečatiti radionu i strojeve na kojima se rad izvršavao (što ne postoji, osim jedne jadne mašine doma), a oni smatraju da je to sad ne znam kakav obrt doma... Dalje su napisali da je Njuškalo online prodavaonica, što nije (Njuškalo je obična oglasnik stranica) te da su oni tražili od Njuškala d. ispis podataka - tko se krije pod tim nadimkom. Napisali su da se taj moj prijatelj krije pod tim nadimkom i svi njegovi podaci (OIB, mob...) - bar da tako Njuškalo veli, a zapravo je pod tim nadimkom registrirana SASVIM TREĆA OSOBA. Naravno, da i ne spominjem da je pomoću Njuškala nemoguće dokazati da je bilo što prodano, pošto se tamo može registrirati bilo tko sa bilo kakvim oglasima i u bilo čije ime. Piše da i ako se žali da se ovaj rok od 5 dana ne pomiče i da se mora platiti 30 000 kn i da dolaze doma. I moje drugo pitanje jest, što se događa kad se ne plati 30 000 (pošto se ni nema), dolaze li plijeniti ono što glasi na njegovo ime (a ništa ne glasi) ili što? Zatvorska kazna? I što je s ovim lažima koje su dostavljene od strane carine i kako se najbolje žaliti? Zahvaljujem unaprijed na utrošenom vremenu, bio bih zahvalan na bilo kakvom savjetu ili pomoći.
  5. Pozdrav svima! Ovako, imam bend u kojem smo zajednicki kupili zvucnike za svirku. Zvucnike smo zajedno isplacivali vise od godinu dana. Prije 6 mjeseci, bendu se ukazala prilika za potpisivanje veceg ugovora s menaderom i jedan clan je odlucio dobrovoljno izaci iz benda (mi ga nismo izbacili). U posljednjih mjesec dana nam se taj clan poceo javljati da ga moramo isplatiti iz razglasa koliki je njegov udio. Posto smo dugo otplacivali razglas, dali smo mu rok 1 godinu da cemo ga isplatiti. On na to ne pristaje i trazi novac odmah, u suprotnom prijeti policijom i pravnim putevima. Zanima me da li moze bilo kojim legalnim putem nastetiti ili prouzrociti problem bendu ili pojedincima iz benda? Hvala na savjetu.
  6. Imam bend i sviram kod druge fizičke osobe na gaži. Nijedan ni drugi nismo nigdje registrirani kao obrt ni ništa slično. Prije gaže ću primiti kaparu, no želimo potpisati ugovor. Ja sam sastavio ugovor koji on i ja potpisujemo. Kako sad da taj ugovor postane važeći? Da li mogu takav ugovor ovjeriti kod javnog bilježnika i koliko to košta? Hvala unaprijed na pomoći.
  7. Pozdrav svima! Imam tamburaški sastav i zanima me na koji način bi mogao registrirati bend da imamo svoj račun i naročito ugovor, a da ne plaćamo porez na djelatnost (pošto smo studenti pa tražimo najisplativiji način). Naime, zadnje 3 gaže nismo dobili plaćeno. Gdje god sviramo u posljednje vrijeme, svi kafići traže da isplata ide preko ugovora i računa, a poslije nisu isplatili novce. Svirali smo u Zagrebu u jednom restoranu, šefica je pitala da li može dio isplate na ruke, a dio da će uplatiti na račun. Složili smo se, pošto nam nije bio prvi put da smo tamo svirali, novce nismo dobili, a ništa im ne možemo pošto nema nikakvog dokaza. 2. primjer - svirali smo u kafiću, isplata je trebala biti preko ugovora, gazda je trebao dati nama podatke da ga nađemo u registru obrtnika te da se izvrši isplata. Dao je krive podatke i još uvijek odugovlači. 3. primjer smo svirali preko student servis ugovora, gazda je uzeo cijeli ugovor te rekao da dobivamo kopiju istog sutradan na mail i isplata na student račun. Ni tu nisu novci uplaćeni. Stoga Vas molim, ukoliko netko ima dobar savjet, da se više ne igraju s nama neka odgovori, hvala.
  8. Pozdrav svima! Imam tamburaški sastav i zanima me na koji način bi mogao registrirati bend da imamo svoj račun i naročito ugovor, a da ne plaćamo porez na djelatnost (pošto smo studenti pa tražimo najisplativiji način). Naime, zadnje 3 gaže nismo dobili plaćeno. Gdje god sviramo u posljednje vrijeme, svi kafići traže da isplata ide preko ugovora i računa, a poslije nisu isplatili novce. Svirali smo u Zagrebu u jednom restoranu, šefica je pitala da li može dio isplate na ruke, a dio da će uplatiti na račun. Složili smo se, pošto nam nije bio prvi put da smo tamo svirali, novce nismo dobili, a ništa im ne možemo pošto nema nikakvog dokaza. 2. primjer - svirali smo u kafiću, isplata je trebala biti preko ugovora, gazda je trebao dati nama podatke da ga nađemo u registru obrtnika te da se izvrši isplata. Dao je krive podatke i još uvijek odugovlači. 3. primjer smo svirali preko student servis ugovora, gazda je uzeo cijeli ugovor te rekao da dobivamo kopiju istog sutradan na mail i isplata na student račun. Ni tu nisu novci uplaćeni. Stoga Vas molim, ukoliko netko ima dobar savjet, da se više ne igraju s nama neka odgovori, hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija