Firma je uredno radila i nije znala ništa o postupku brisanja sve dok iz Porezne nije javljeno da podataka za firmu vise nema (tek cca mjesec dana poslije brisanja).
Tako da odjava nije napravljena neposredno poslije brisanja.
Znači u takvom slučaju, ako Vas dobro shvaćam, mirovinsko samo pokreće postupak odjave?
(prošla su dva mjeseca, k tome oni nisu još dobili službenu obavijest od suda)
Naime, u mirovinskom smo dobili oprečne informacije, s obzirom da slučaj nije tipičan, u smislu svojevoljne odjave (kad je firma u likivdaciji ili stečaju), pa nam je rečeno, između ostalog, da trebamo podnijeti zahtjev za utvrđivanje prestanka svojstva osiguranika, također da je potrebna dokumentacija za kontrolu firme vezano za rekapitualciju, isplatne liste, doznake bolovanja, uplate doprinosa, a na zdravstvenom se ne možemo odjaviti sve dok ne riješimo mirovinsko (tako na nam je rečeno).
Da li nam možete reći koja je točno dokumentacija potrebna u našem slučaju za odjavu nas zaposlenika?
Unaprijed hvala.