Pozdrav svima!
Novozaposlena sam tajnica u srednjoj školi. Osim tajništva škola ima i učeničku referadu u kojoj radi referentica i izdaje učenicima potvrde i inače klasificira i urudžbira dokumentaciju.
Ista ta referentica je od danas na bolovanju pa tako sljedećih skoro mjesec dana i škola neće tražiti zamjenu već ću ja preuzeti njene poslove. Nažalost, ja nemam pojma oko tog klasificiranja i urudžbiranja dokumenata. Čitala sam Zakon o uredskom poslovanju u kome je to pojašnjeno ali nemam pojma. Kako se to dodjeljuje, klasa na svaki novi akt, a ur. broj. na svaki pod akt?
I još nešto Ako mi netko može u "poruke" poslati primjer Ugovora o radu na određeno za radno mjesto profesorice. Škola je primila profesoricu, zamjena za porodiljni i moram joj napisati Ugovor i dati na potpis njoj i ravnatelju, pokušala, ali neznam, jer nemam pojma što točno treba sadržavati, a što ne.