Jump to content

ilox

Korisnik
  • Broj objava

    9
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

O ilox

  • Rang
    Novak

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Nije prošlo 10 godina, ali je zato prošlo više od 5. Imam ovrhe za vip, tmobile i prema odvjetniku. Zanima me da li se može išta poduzeti jer svakim mjesecom je sve gore i gore!
  2. Pozdrav, imam nekoliko ovrha u fini. Zanima me kada nastupa zastara i na koji način i gdje se pozivam na zastaru.
  3. Pozdrav, evo netko ako ima takvu firmu ili obrt neka mi kaže kakav sav porez bi morao plaćati ako bi, na primjer. Preprodavao proizvode prema 'dropship' metodi..znači, kupac uplati na moj žiro račun firme i ja mu direktno pošaljem od svog dobavljača (u ovom slučaju iz Kine). E sad, mene zanima da li je u takav tip poslovanja potrebna fiskalna blagajna (predpostavljam da se računi mogu slati mailom). Osim toga, kakav bi ja porez još imao?
  4. ilox

    Facebook trgovina

    Pozdrav. Želim otvoriti trgovinu na facebook-u. Trgovina bi funkcionirala na način da, nakon izvršene uplate, kupcu se šalje roba direktno iz inozemstva (ebay, amazon itd.). Tj. Dropshipping. No, kako se plaćaju porezi? Je li fiskalizacija ovdje obavezna i na koji način bi tekla?
  5. ilox

    Davanja - obrt

    Da li bi neko mogao napraviti grubi izračun obrta? 40 000 kn mjesečno naplaćena usluga, 3 zaposlenika koja trebaju imati neto plaću 3000 kn. Poslovi čišćenja, grad Osijek (13% prirez). Jedini trošak knjigovodstvo i potrošni materijal u iznosu do 1000 kn. Koliko mi na kraju ostane novca kada sve poplaćam i imam li pravo na povrat poreza i koliko bi on iznosio godišnje? Pretpostavimo da u prvoj godini nisam u sustavu pdv-a, a u drugoj uđem.
  6. što se tiče ovog outsourcing-a, da li se npr. za čišćenje škole mogu javiti ja sa svojim obrtom. Što se tiče ovog-a, ovako sam razmišljala: 4 zaposlenika + 1 ja (plaća ne mora biti velika, ali treba biti malo veća od mojih zaposlenika. Konkretno ovo želim; 4 zaposlenika - Bruto plaća 4000 kn x 4 = 16000 kn + moja plaća da je evo 5000 kn bruto to je 21000 kn, ako pridodam potrošni materijal i knjigovođa koji mi treba + 2000 kn mjesečno to je 23000 kn. Evo ovoliko mi treba. E sad, koliko ja moram onda tražiti od te firme da meni ostane 23000 kn? Koliko mi treba kada sam u sustavu PDV-a a koliko bi mi trebalo da nisam? Jel ako se javim za neki natječaj, trebam navesti svoju cijenu
  7. ovako, uz mene bi radila još 4 radnika (4+1 ja). Ako je njihova bruto plaća oko 4000 kn, znači oko 25000 kn bi mi trebalo ostati na kraju. Koliko bi onda morala tražiti mjesečno za usluge čišćenja? Jedini troškovi su potrošni materijal za čišćenje. Da li onda bolje ući u sustav PDV-a ili tek kada bude potrebno? I koje su razlike, da li mi je profitabilnije biti u sustavu PDV-a ili ne s ovim mojim primjerom?
  8. Poštovani, imam nekoliko pitanja u vezi otvaranja obrta. 1) Ukoliko nisam zaposlena nigdje, a otvorim obrt za čišćenje (dogovor sa jednom poslovnom zgradom gdje oni mene žele platiti 25000 kn mjesečno za čišćenje) koliko odlazi porez(na sva davanja općenito) ili postoji ona fiksna naknada? 2) Ako imam 25000 kn mjesečno priljev, da li ulazim u sustav PDV-a i što se onda događa s tim svim porezima i davanjima? 3) Koliko bi me koštalo otvaranje obrta? Evo na ovo sam naletila sad: Iznimno, u razdoblju od 01. siječnja 2014. do 1. siječnja 2015. godine, za izdanu obrtnicu, fizička osoba se oslobađa plaćanja iste pa u tom razdoblju trošak registriranja obrta iznosi oko 270 kuna.
×
×
  • Napravi novi...