Dobar dan, molila bi savjet vezan uz obavijest o prijedlogu za ovrhu dobiven od JB
Ispričavam se ako treba postaviti pitanje pod novom temom, činilo mi se logičnije ovako.
Naime, imala sam sklopljen ugovor s Tele2/kasnije Telemach operaterom. Nisam bila zadovoljna te sam 19.1.2022.g. podnijela zahtjev za prijenos pretplatničkog broja kod drugog operatera.
Nakon toga sam od Telemacha zaprimila račun za zadnji mjesec korištenja njihove usluge te sam račun podmirila u cijelosti.
Nakon 5 mjeseci u kolovozu ove godine na mail adresu dolazi mi još jedan njihov račun u kojem su obračunali naknadu za prijevremeni raskid ugovora. Na moj upit odakle sada još jedan račun nakon 5 mjeseci, odgovaraju kako uslijed manjih tehničkih poteškoća kod izdavanja zadnjeg računa nisu naplatili naknadu za prijevremeni raskid ugovora, te da sam dužna sada to platiti.
Od tada nikakvu komunikaciju s Telemach nisam imala.
Račun nisam platila, te mi je sada došla obavijest od JB o prijedlogu za ovrhu podnesen od ovrhovoditelja EOS Matrix. U prilogu dostavljaju "prijedlog za ovrhu na temelju vjerodostojne isprave; gdje se navode podaci o ovrhovoditelju i ovršeniku, zatim Popis vjerodostojne isprave, naveden samo naziv isprave "Izvadak iz poslovnih knjiga, oznaka isprave i datum 20.12.2022.g., Ovršni zahtjev i predlaže se donijeti Rješenje o ovrsi, Punomoć i izvod otvorenih stavaka dužnika gdje je naveden iznos otkupljene glavnice i iznos kamate.
Zanimalo bi me ima li smisla upuštati se u sudski postupak obzirom na argumente s kojima raspolažem:
- Je li Telemach imao pravo dodatnog potraživanja nakon 5 mjeseci?
-Je li bio dužan poslati barem jednu opomenu?
Prilikom mog prigovora na izdani račun zatražila sam specifikaciju tj. detaljni izračun troška prijevremenog raskida ugovora koji mi nisu dostavili, već su mi samo dostavili ukupno iznos iz uvida u njihove poslovne knjige.
Budući prema Zakonu o elektroničkim komunikacijama čl. 145. kod raskida ugovora
(13) Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora u bilo kojem trenutku. Ugovorom se može utvrditi da, ako krajnji korisnik raskine ugovor ili je ugovor raskinut krivnjom krajnjeg korisnika prije isteka razdoblja obveznog trajanja ugovora, krajnji korisnik mora platiti mjesečnu naknadu za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora, ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario ako je plaćanje te naknade povoljnije za krajnjeg korisnika, osim u slučaju iz stavka 8. ovoga članka.
Budući mi nisu dostavili informacije o ostvarenim popustima na proizvode i usluge time su me zakinuli za informaciju jesu li mi obračunali ono što je povoljnije za mene.