Jump to content

codepro

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Hvala na odgovoru, mislim da nije bila riječ o mijenjaju motora, nego o karambolu, te su zbog toga vareni nosači. Uglavnom, ono što sam ja siguran da su oni vrlo lako mogli primijetiti taj kvar, i da sam se ja obratio njima upravo da bih izbjegao moguću kupovinu auta sa karambolom. Rezultat mog povjerenja je sad takav kakav jeste.
  2. Pozdrav, prije nekoliko mjeseci sam se odlučio za kupovinu rabljenog automobila. U oglasniku sam pronašao jedan automobil marke Volskwagen koji mi je izgledao OK. Međutim s obzirom da sam laik kad je u pitanju tehnička ispravnost automobila, stvarnu procjenu stanja automobila sam odlučio povjeriti profesionalcima. Kako je u to vrijeme Volkswagen u Hrvatskoj u svojim ovlaštenim servisima imao akciju pod nazivom "Ne kupujte mačka u vreći - Provjerite kilometražu i ispravnost rabljenog automobila prije kupnje", u kojoj je nudio "detaljan pregled rabljenog automobila uključujući: provjeru kilometraže, karoserije, motora, dokumentacije, guma + više od 30 drugih provjera", nisam mnogo razmišljao gdje da odvezem auto prije kupnje. Dogovorio sam sa prodavateljem da odvučemo auto u najbliži ovlašteni Volkswagen servis kako bi pregledali auto, što smo i napravili. U servisu su mi uredno ukazali na meni prihvatljive nedostatke kao što su npr. manja oštećenja ili ogrebotine na karoseriji, te potrebu zamjene nekoliko potrošnih dijelova koji su bili u lošem stanju. Na moje pitanje da li je osim tih potrošnih dijelova sve ostalo ok sa autom, serviser odgovara da jeste. Za taj pregled su mi uredno izdali račun na koji je zaklaman i list na kojem se nalaze detaljni rezultati pregleda automobila. Na temelju toga sa prodavačem sam dogovorio manje spuštanje cijene kako bih mogao zamijeniti nekoliko dijelova koji su bili u lošem stanju. Nakon kupovina auta, unutar nekoliko mjeseci sam posjetio dva servisa radi zamjene određenih potrošnih dijelova, i u oba servisa su mi ukazali da je motor na autu doslovno bio izbijen iz auta, te da je zavaren i pričvršćen sa neoriginalnim dijelovima. Nakon što sam im spomenuo da sam automobil vozio u ovlašteni servis prije kupovine, izjavili su kako je nemoguće da to u servisu nisu vidjeli, jer su tragovi toga vidljivi na sve strane samim otvaranjem haube auta. Iz toga zaključujem da su u servisu ili vrlo nemarno napravili svoj posao, ili su mi namjerno zatajili tako veliku grešku. S obzirom da sam na temelju njihovog pregleda donio odluku o kupovini auta (kojeg ne bih kupio ni u snu da sam znao za tako veliki kvar), smatram da sam u ovom slučaju oštećen. Zanima me da li mogu s pravne strane napraviti nešto povodom toga. Napominjem da na računu i pripadajućem listu sa rezultatima pregleda nigdje nije spomenuta tako velika greška na automobilu. Zahvaljujem!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija