Ovako, par pitanja:
Poduzeće A i poduzeće B sklope ugovor o franšizi.
U ugovoru između ostaloga piše da je poduzeće A odgovorno za nabavu, isporuku , plaćanje,asortiman i ispravnost robe a poduzeće B je dužno imati prodajni prostor i plaćati zaposlenike. Ima tu još xy stavki ali ove su bitne za moje pitanje.
Poduzeće B zaposli djelatnike i poslovođu. Poslovođa je taj koji obavlja sve poslove sa poduzećem A.
Nakon inventure ustanovi se neki manjak robe te neka količina robe sa isteklim rokom trajanja.
Da li u slučaju spora poduzeće A može tužiti poslovođu ili može tužiti samo poduzeće B sa kojim ima potpisan ugovor?
Tko je prema poduzeću A odgovoran za robu sa isteklim rokom trajanja? Samo poduzeće A ( budući da u ugovoru piše da su oni odgovorni za ispravnost robe), poslovođa ili poduzeće B ? Napominjem da je poduzeće A naknadno ponudilo poslovođi na potpis dokument u kojem pristaje biti odgovoran za robu kojoj istekne rok trajanja ali poslovođa to nikada nije potpisao.
Jasno mi je da za sve nepravilnosti poslovođu može tužiti poduzeće B jer je kod njih zaposlen.
Zanima me da li poduzeće A može na bilo koji način teretiti poslovođu iako nije zaposlen kod njih ili oni moraju teretiti poduzeće B a oni zatim svog djelatnika.
Zatim, prilikom međuskladišnog prebacivanja robe iz poduzeća A u poduzeće B, neke međuskladišnice uopće nisu potpisane niti poštambiljane od strane poslovođe ili poduzeća B. Može li poslovođa u slučaju spora zbog manjka na inventuri tvrditi da tu robu nikada nije primio ( iako je primio ) jer poduzeće A o tome nema potpisani dokument kao što je uobičajeno prilikom svake međuskladišnice?
Hvala