Jump to content

misan

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Kupio sam rabljeni Opel kod ovlaštenog Opel distributera,auto star 3 godine ,iz leasinga,servisna knjižica i još mi daju i jamstvo i odrade servis prije isporuke.Plaćen je putem leasinga tako da sam ga preuzeo nakon uplate.Auto me nije služio ni 2 dana kad se pojavio kvar,auto se gasilo.Tada sam primjetio da servisna knjižica nije ovjerena (nije unešen niti jedan servis) znači nije odrađen niti servis prije isporuke vozila,auto sam vratio na servis a nakon popravka auto je nakon prijeđenih 50 km stao i trenutno je na servisu dijagnosticirali su već treći kvar i neće ga moći riješiti u narednih 10-15 dana.Na korištenje su mi dali znatno manje auto koje ne zadovoljava moje poslovne potrebe i kompletno se ponašaju neprofesionalno.Priča je duga napisao sam je na 3 stranice A4 papira i slao svim ovlaštenim Opel centrima ,Centrali GM-a za hrvatsku ali kako je doba korištenja godišnjih odmora još nisam dobio pravi odgovor. Moje pitanje je šta mi savjetujete sa pravne strane pošto se kao kupac osjećam višestruko oštećen kao prvo zato jer isporučeni automobil nije ono na sto su se obvezali da će mi isporučiti ( prvenstveno zbog neovjerene servisne kjnižice i neodrađenog osnovnog servisa) ako drugo jer sam platio auto i trenutno sam bez njega a dobio sam neadekvatan zamjenski auto koji mi ne služi u poslovne svrhe te mi firma gubi zbog poslova koje ne mogu odraditi. Ovako ukratko je to sve teško objasniti ali ako mi netko može pomoći neka mi da svoj mail pa ću na nj poslati opširan opis dogadjanja. Pozdrav i unaprijed hvala na pomoći
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija