Jump to content

salexian

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Predstavnik sam suvlasnika u zgradi, koja ima 4 ulaza. Do nedavno smo bili 2 predstavnika, svaki je imao 2 ulaza, s time da je bio jedan zajednički račun za cijelu zgradu. Nedavno smo poželjeli se odvojiti po ulazima, te sada imamo 3 predstavnika na 4 ulaza, s time da je jedan predstavnik na 2 ulaza. Uglavnom, kao predstavnik sam prilikom razdvajanja po ulazima, zahtijevao da se napravi revizija poslovanja po ulazima, da bi se akumulirana sredstva zajedničke pričuve korektno i pravedno podijelila svakom ulazu, obzirom na činjenicu da su neki od ulaza "nemilice" trošili novac na kojekakve popravke i nepotrebne sanacije, a drugi ulazi su istom prilikom štedjeli. Uglavnom, bez moga znanja i mojih suvlasnika, su dvojica predstavnika sklopila međusporazum između sva 4 ulaza, u kojem su naveli "ključ" prema kojem bi se akumulirana sredstva podjelila po ulazima. Sporazum su dali na uvid i potpisivanje samo na svoja 3 ulaza, dok su u "velikom luku" zaobišli naš ulaz. ( Na našem ulazu su suvlasnici potpisali, u međuvremenu, suglasnost za pokretanjem revizije radi pravedne i korektne raspodjele sredstava. ) Obzirom da su na svoja 3 ulaza skupili 51% suglasnosti od cijele zgrade, sporazum se smatrao provedivim, te su se sredstva podijelila prema tome sporazumu. Na našem ulazu je u tijeku revizija poslovanja samo za naš ulaz, te na temelju iste ćemo dokazati da su nam spomenutim sporazumom nepravedno "oduzeta" ušteđena sredstva u iznosu cca 20.000,00 kn i više. Obzirom na situaciju imam par pitanja: 1. Da li se sporazum smije dogovarati i potpisivati, mimo jednog od četiriju ulaza, te kao takav nametati tom istom ulazu? 2. Da li sporazum vrijedi, ako suvlasnici koji su ga potpisivali, nisu bili upoznati sa štetnošću sporazuma, za neke od 4 ulaza? 3. Dva ulaza su prema obavljenoj provizornoj reviziji dobila na temelju spomenutog sporazuma više od 50.000,00 kn, pa me zanima da li su predstavnici tih dvaju ulaza u sukobu interesa zbog sklapanja spomenutog "štetnog" sporazuma, obzirom da su imali saznanja prije potpisivanja što će se dogoditi (postoje i pisani dokazi)? 4. Ukoliko se revizijom na našem ulazu, koja je u tijeku, ustanovi da su nam zaista spomenutim sporazumom "otuđena" sredstva zajedničke pričuve, na koji način možemo potraživati ista, te da li imamo pravo na kakvu odštetu, obzirom na štetu koja nam je učinjena? 5. Ukoliko postoji netko od odvjetnika koji bi rado preuzeo cijeli slučaj, kao takav, rado bi ugovorili sastanak i dogovorili kako i na koji način ćemo voditi pravnu bitku, za povrat nepravedno otuđenih sredstava zajedničke pričuve? P.S. Mišljenja sam da obzirom na zakon o suvlasničkim pravima, svaki suvlasnik ima pravo na uvid i odlučivanje u svezi svega što se tiče cijele zgrade, pa nam je kao suvlasnicima povrijeđeno pravo, time što nam se "iza leđa" dogovarala raspodjela naših zajedničkih sredstava zajedničke pričuve. Postoje i suvlasnici koji nisu potpisivali na tim "njihovim" ulazima, te smatram da su i sami spremni posvjedočiti o svemu. Hvala u naprijed na svim savjetima i bilo kakvoj pomoći. Veliko hvala u ime suvlasnika našeg ulaza. Pozdrav.
  2. Poštovani. Poduzeće(doo) u kojem trenutno radim, oduvijek isplačuje putne troškove za dolazak i odlazak sa radnog mjesta. Mi koji imamo prebivalište u mjestu, gdje se nalazi poduzeće, primamo tzv. cipelarinu, u određenom iznosu. Svi ostali koji žive van mjesta, dižu potvrde za mjesečne autobusne karte, te im se na temelju istih isplačuju putni troškovi. Mi koji dobivamo "cipelarinu" ne trebamo nikakvu potvrdu. Zanima me da li poduzeće, treba imati bar jedan dokument za svakog zaposlenika, na kojem se temelji isplata putnih troškova? Hvala unaprijed
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija