Jump to content

outcast

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Firma smo koja otvara novu poslovnicu i unajmljuje poslovni prostor od fizičke osobe koja želi da mu mi osim iznosa najma plaćamo i iznos poreza na iznajmljivanje (ako smo ugovorili npr. najam od 100,00 kuna od kojih bi on trebao platiti npr. 20,00 kn poreza, on želi da mu platimo 120,00 kn). Je li to moguće napisati u ugovoru o najmu (i kako bi izgledalo)na način da nam oba ta troška budu porezno priznata? Što se porezne tiče rekli su nam da im je bitno samo da se iznos plati, nije im bitno tko ga plaća, ali ako mi u ugovoru o najmu napišemo da je najmoprimac obavezan osim ugovorenog iznosa najma(bruto) platiti još i iznos poreza, znači li to da je njegov primitak onda 120,00 kn i da je sad to novi iznos iz kojega treba platiti porez?) Odnosno ukoliko u ugovoru napišemo da je najmoprimac dužan najmodavcu plaćati iznos najma(npr.100,00) + porez(kojeg će naknadno obračunati porezna i kojeg će najmoprimac platiti direktno poreznoj), računa li se kao njegov primitak samo iznos koji će primiti na svoj žiro-račun za najam, ili je njegov primitak i onaj dio koji je on obavezan platiti poreznoj a za njega ga netko treći plaća? Nadam se da je pitanje razumljivo, i unaprijed zahvaljujem na pomoći.
  2. Zanima me može li d.. firma biti vlasnik ili suvlasnik nekog obrta (ili u kojem bi odnosu mogli biti), i ako mogu gdje bi se moglo naći više informacija o tome kako to izvesti.. ... unaprijed hvala na odgovorima..
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija