Jump to content

tristitia

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. U tom slučaju bi već podmirila račun. U 03 mjesecu sam raskinula ugovor s operaterom, zaista nisam svaki dan unutar nasljednih mjesec dana razmišljala o tome da bi mi trebali ispostaviti račun.. U potpunosti sam zaboravila na njih, nisam bila zadovoljna njihovom uslugom tako da sam jedva čekala da ih više ne vidim i ne čujem (vidimo kako je to prošlo). Veoma sam tužna radi ovakvog ishoda, a još više što je normalno da ti davatelj usluge ne ispostavi račun, pa se ti moraš o tome brinuti. Tužno je to. Uglavnom, danas ću platiti potraživanja i zatvoriti ovo poglavlje svog života. Hvala na pomoći, LP
  2. Moram komentirati da mi je veoma zanimljivo da u RH ne trebaš dobiti račun za korištenje bilo kakve usluge, već sam moraš brinuti o tome da pružatelj usluge naplati svoju uslugu. Puno toga naučiš nakon što se nađeš u ovakvoj situaciji.. Također, pogrešno ste procijenili da sam propustila poslati prigovor, naime rok za dostavu prigovora je 8 dana od isporuke Rješenja o ovrsi. 18.6. je zapravo konačni rok (s tim da sam ovdje računala i sub+ned, nisam sigurna odnosi li se samo na radne dane, valjda bi to napisali). LP
  3. Obzirom da se prijenos pretplate dogodio 25.3 dužna sam podmiriti taj račun. Naime, svakako trebam i želim podmiriti taj račun, no nikako ne želim plaćati odvjetnički trošak radi pokrenutog ovršnog postupka. Još uvijek ne znam što da radim, rok za prigovor ili podmirivanje tražbine je 18.6. Ono što sam saznala od korisničke službe jest da su mi račun slali na pogrešnu adresu, kako sam i mislila. Nisam sigurna čiji je to propust, odnosno ja smatram da je njihov, ali bojim se (obzirom da su velika tvrtka) da bi prigovor na rješenje o ovrsi zapravo vodio u nastavak sage koji bi završio mojim gubitkom. Zaista ne znam što da radim.. Doduše korisnička služba mi je rekla da njima pošaljem prigovor na rješenje, ali do bilo kakve reakcije operatera na to, istekao bi mi rok za prigovor prema javnom bilježniku. Smatrate li da je dostava računa na pogrešnu adresu dovoljan argument da se rješenje o ovrsi odbije?
  4. Lijep pozdrav svima, Prije svega, želim vas uputiti u situaciju u kojoj se nalazim. Dakle, jučer mi je uručeno Rješenje o ovrsi za 1 nepodmireni račun za korištenje telekomunikacijskih usluga u 2014-toj godini. Već godinu dana (i nešto više) nisam korisnik navedenih usluga. Uz navedeni dug, odvjetnički ured ovrhovoditelja potražuje naknadu za svoje troškove, u iznosu 3x većem od samog računa. Moj veliki problem je što nisam zaprimila račun za koji me terete, kao ni opomenu o plaćanju, odnosno nikakvu obavijest koja prethodi rješenju o ovrsi. Kao dokument temeljem kojeg se rješenje donosi priložen je izvadak iz poslovne knjige ovrhovoditelja, na kojem sam uočila pogrešnu adresu (kućni broj). U 03/2014 prenesena je pretplata na drugu osobu, a sada sam uočila da je i ovdje pogrešno upisana moja adresa (redni broj ulice). Radi se o dokumentu Prijenos pretplate koji je potpisan i s moje strane. Napominjem da je službenica zaprimila moju osobnu iskaznicu, koju je skenirala i prepisala moje podatke u sustav (očito pogrešno). Imam li dovoljno argumenata za uvažavanje prigovora protiv rješenja o ovrsi ili biste me savjetovali da platim i veselim se što troškovi odvjetnika nisu veći? Unaprijed hvala na odgovoru!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija