Jump to content

Slaven1986

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav svima!Kupio sam novo vozilo Peugeot 208 1.2 VTi 2013. godine u auto kući Viola u Osijeku odnosno vozilo sam naručio preko Viole.Pošto je dotični na dan isplate novca za auto tražio da uplata ide na drugi račun odlučio sam da ne uplačujem novac gospodinu Violi jer sam vidio da nešto mulja te sam kontaktirao Peugeot Hrvatsku.Rekao sam im o ćemu se radi i rekli su da novac uplatim direktno njima na račun Peugeot Hrvatske,a vozilo da preuzmem u Požegi ili Slavonskom brodu.To je prvi problem na koji sam naišao pri kupnji,ali je riješen.Nakon godinu i pol dana počinju problemi sa vozilom zbog čega sam i odlučio da ovdje potražim pomoć.Problemi su slijedeći,a dogodili su se unutar garancije,prvo što se dogodilo je bio cviljenje u prednjem djelu vozila kada sam otišao u ovlašteni servis pregledali su vozilo i nisu ustanovili nikakav kvar samo su očistili kočnice i to je to.Nakon par dana opet isto i opet odem u ovlašteni servis gdje su mi rekli da je to normalno jer su mjenjani materijali za izradu kočnica i nisu ništa poduzeli da se to riješi,a cviljenje se čuje i dalje.Drugi problem koji se pojavio je puknuto crijevo za pranje zadnjeg vjetrobranskog stakla,otišao sam u ovlašteni servis gdje su zamjenili crijevo bez problema i rekli su da se to događa na svim modelima 208.Nakon mjesec,dva novi problem,kada pada kiša voda prolazi kod brizgaljke za pranje vjetrobranskog stakla na vozačevoj strani i kaplje na akumulator,opet sam otišao u ovlašteni servis gdje su rekli da je to normalno,da se to događa i na drugim vozilima i da se nemože ništa dogoditi akumulatoru ili motoru jer su dobro zaštićeni i na tome je i ostalo.Nakon par dana opet problem,počelo se čuti nekakvo lupkanje u stražnjem djelu vozila,ali samo kada bih na cesti naišao na nekakvu rupu ili neravninu.Opet sam otišao u ovlašteni servis gdje nisu htjeli pregledati vozilo jer Peugeot Hrvatska njima ne plača te preglede nego ih rade o svom trošku i rekli su da vozim još 1000km,pa ako se i dalje bude čulo lupkanje da onda dođem.Kontaktirao sam Peugeot Hrvatska više puta mailom i telefonski u vezi tih mojih problema sa vozilom,ali bez uspjeha jer oni slušaju što kaže ovlašteni servis,a ovlašteni servis kaže da je normalno da na vozilu cvile kočnice i da je normalno da voda kaplje na akumulator i da tu riješenja nema.Trenutačno pišem mail Peugeotu u Francuskoj da vidim dali je i njima to normalno i dali će mi možda oni pomoći.Sad mene zanima kome se u Hrvatskoj mogu obratiti za moje probleme?Dali uopče postoji nekakva institucija u RH kojoj se mogu žaliti osim suda i podnošenja tužbe ili mi je podnošenje tužbe jedina i zadnja opcija?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija