Jump to content

fila75

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Kolovoz je bio vlažan od magle koja je bila preko noći... a zakon ne propisuje tačno odstojanje između vozila, nego kaže da držiš odstojanje tako da se možeš zaustaviti pred svakom preprekom koju možeš predvidjeti. Ovu njegovu radnju nije bilo moguće predvidjeti ni u kom slučaju. Isto kao kad bi neko skretao u zid, ne moguće predvidjeti..
  2. Imao sam prometnu nezgodu u kojoj je bila samo manja materijalna šteta. Nezgoda se dogodila tako što je vozač vozila koje se kretalo ispred mene na magistralnom putu bez lijevog pokazivača pravca naglo smanjio brzinu i zaustavio se u namjeri da skrene u lijevo preko pune linije u svoje dvorište koje nije bilo moguće uočiti od betonskih stubova i došlo je do kontakta prednjeg lijevog dijela mog vozila i zadnjeg desnog dijela njegovog vozila. Dobio sam zapisnik od policije u kojem samo piše da je do nezgode došlo jer nisam držao dovoljno odstojanje, a njega ne spominju, bez obzira što je skretao preko pune linije, bez žmigavca, naglim kočenjem bez neposredne opasnosti ugrozio saobraćaj iza sebe, i otpočeo radnju skretanja, a da se nije prethodno uvjerio da to može izvršiti bezbjedno za sve učesnike u saobraćaju. Ograničenje brzine na tom dijelu puta je 70km/h, nije naseljeno mjesto, a nema tragova kočenja (mokar kolovoz). Ja sam se kretao brzinom oko 60km/h neposredno prije forsiranog kočenja. Sada se čeka sud, pa me interesuje da li je neko imao sličnu situaciju.. Ne bi trebalo da je uvijek kriv onaj ko udari u vozilo ispred, jer je on bio uzrok ove prometne nezgode.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija