Jump to content

Marko89

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. S duznim postovanjem, ja nisam dosao po prodike nego po savjet jer valjda tome ovaj forum sluzi. O mojim novcima ne morate brinuti to cu ja sam. Medjusobni dogovori izmedju moje zarucnice i mene se vas ne ticu pa nemam potrebe dalje komentirati Imamo racun. Dogovorena je odredjena vjencanica za koju je uplacen novac ali s mogucnoscu promjene u slucaju da joj se svidi neka druga. Znaci u principu je kako smo i mislili (inace ne bi postojao storno racuna) i imamo pravo na povrat novca?
  2. Marko89

    Vjenčanica

    Bok, nadam se da sam pogodio dio foruma za postanje problema: Zaručnica je tražila vjenčanicu i dvoumila se između 2 modela. Kad je našla salon koji ima modele koje želi i isprobala ih mislila je da zna koja joj je bolja i uplatila je prvo 600 kuna a zatim 4800 kako bi ostvarila popust na vjenčanicu. Nije definirano kolika je kapara niti ima ugovora niti salon ima uvjete poslovanja. Bilo je rečeno da se vjenčanica može mijenjati ukoliko se pojavi nova koja joj se više svidi a probala je obje po jednom. Htjela je probati vjenčanicu koju nije kaparila još jednom ali je u međuvremenu prodana. Zatim joj je rečeno da će opet naručiti takvu od i mislila je da će moći probati i nije se brinula. Nakon toga je saznala od druge radnice da je ta druga naručena jer je prodana nekome. U međuvremenu smo istraživali i otkrili da vani tu vjenčanicu možemo kupiti puno povoljnije nego u tom salonu. O tome smo počeli razmišljati jer najam košta jako puno a još i nije broj koji joj paše pa bi morali prekrajati da joj odgovara. Sad pitanje, pošto je uplaćen iznos od 5400 kuna (original cijena najma je 9000 kuna) i pošto je isplaćen na 2 puta a ugovora nema niti je ugovoreno može li se odustati; imamo li pravo odustati od vjenčanice za koju je izdan račun (svadba je tek u 9 mjesecu pa nisu počeli ništa na njoj mijenjati) i ostaviti im kaparu kao naknadu za vrijeme u koje vjenčanica nije bila slobodna za taj datum (ali za sve ostale datume je)? Vlasnica nam je rekla da je račun poslan i da ne možemo tražiti povrat novca ali pošto nije dogovoreno možemo li to ili ne niti oni imaju uvjete poslovanja niti smo potpisali ugovor zanimaju nas naše mogućnosti. Rekli su nam u salonu da je moguća samo prenamjena novca nakon što smo to istražili kao opciju jer smo od potrošačkog telefona dobili prijedlog da ne idemo odmah na nož nego pitamo pristojno ali novac ne vraćaju (to smo saznali tek kad smo išli pitati je li to mogućnost i nismo se složili s time. Rekli su nam da im onda napišemo pisani i potpisani zahtjev za povratom novca i da isti pošaljemo i na tržišnu inspekciju. Zanima nas kakve su nam šanse jer smo voljni ostaviti kaparu u iznosu od 10 posto (540 ili ovih 900 kuna) kao naknadu što nisu mogli iznajmiti vjenčanicu na taj datum. Uslugu nismo ni iskoristili. Hvala puno
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija