Jump to content

zagreb2016

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav svima, ako netko ima dobar savjet, zahvalan sam unaprijed. Dana 25.6.2016 sam potpisao Zahtjev za migraciju pretplate (poslovni korisnik) na bonove. Ugovorna obaveza je istekla te sam osobno, kod ovlastenog predstavnika, predocio osobni dokument, potpisao zahtjev i stavio pecat tvrtke. Nakon toga broj nije koristen ni ukljucivan te sam smatrao slucaj zavrsenim. Nakon nekoliko tjedana sam dobio racun (za srpanj) gdje je broj jos uvijek aktivan. Nakon poziva na korisnicku sluzbu mi je receno da su me pokusali zvati na taj broj da mi jave kako potpis na zahtjevu nije identican potpisu na osobnoj te interna sluzba nije mogla pozitivno rijesiti zahtjev (nice, very slicky). Kao prvo nije mi jasno da se ne uzima u obzir da sam osobno potpisao zahtjev, ostavio kopiju osobne i stavio tvrtkin pecat i da se sad igramo pokvarenog telefona. Smatram da sam se dovoljno identificirao i da je zahtjev trebao biti sukladno pozitivno rijesen. Uglavnom sam ulozio zalbu (racun sam platio,) na sto sam dobio sljedeci odgovor: Poštovani, zahvaljujemo Vam što ste kontaktirali Službu za korisnike. Želimo Vas obavijestiti kako je dokumentacija proslijeđena u nadležni odjel na odradu te će traženi prijelaz sa pretplate na bonove biti izvršen u najkraćem vremenskom roku i o istom ćete biti obaviješten. S obzirom da je Vaš korisnički broj 095 XXXXXXX još uvijek aktivan na pretplati te s obzorom da nismo mogli postupiti po zahtjevu koji ste na proslijedili dana 25.06.2016. godine zbog toga što potpisi na zahtjevu i Vašoj osobnoj iskaznici nisu bili isti račun za mjesec srpanj 2016. godine ispravno je obračunat i naplaćen te je isti potrebno u potpunosti i podmirit U slučaju da niste zadovoljni rješenjem navedenoga prigovora, u roku od najviše 30 dana od dana zaprimanja pisanog odgovora Tele2 imate pravo podnijeti pisanu pritužbu Povjerenstvu za reklamacije korisnika Tele2. Pritužbu možete poslati na adresu Županijska 21, 31 000 Osijek s naznakom "za Povjerenstvo za reklamacije korisnika Tele2." Vaš Tele2 Iz principa cu ostale brojeve odjaviti sa tog operatera (pretpostavljam da i ostali imaju slicnu praksu) ukoliko mi na sljedecu zalbu ne odgovore pozitivno i umanje racun pretplacenog iznosa i odrade zahtjev sukladno datumu potpisa, hvala unaprijed na odgovoru koje su mogucnosti, thx zagreb 2016
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija