Jump to content

Yvanne

Korisnik
  • Broj objava

    13
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Pozdrav svima! Imam nekakvu malu situaciju za koju ćete mi, vjerujem moći pomoći. Naime, kupljena je zlatna ogrlica u vrijednosti 4.000 kn koja je bila loše zalotana te je pukla i ispala s vrata, srećom to se dogodilo tijekom noći tako da nije izgubljena. Uglavnom, na traženje povrata novca trgovac nudi samo popravak. Meni popravak nakon ovog ne igra jer ne želim da pukne i izgubim je. Što mi je činiti da mi vrate novac? Hvala!
  2. Hvala na savjetu. Predstavnik je upoznat, a slučaj ćemo proslijediti i upravitelju zgrade pa ćemo vidjeti slijed događanja.
  3. MIslite na upravitelja zgrade kao predstavnika stanara ili firmu kojoj plaćamo za održavanje?
  4. Pozdrav! Kako doskočiti ilegalno napravljenim utičnicama u garažama pojedinih suvlasnika stanova (garaža) koji su samostalno ilegalno provukli struju iz rasvjete u odjeljku njihove garaže pomoću koje sada u napajaju škrinje, frižidere, razne mehaničarske aparate, etc., a sve na račun ostalih suvlasnika zgrade budući da se pričuva dijeli na sve suvlasnike, a ne samo na vlasnike garaža? Unaprijed hvala na odgovoru. Lijep pozdrav!
  5. OK, koje su mi procedure kod prijave DO? Otac će morat ići na parnice, ročišta i sl.? Nije mi jasno kako mogu teretit nekog ako za to nemaju ugovor. Kamoli prodat dug nekoj firmi. Na temelju čega? To je isto kao da ja njima ili nasumično bilo kome ispostavim fakturu za konzultantske usluge primjerice, i dug prodam utjerivačima dugova.
  6. @drot13, ma sve 5, nema potrebe za isprikom. @felixx hvala još jednom. Mislite li da probam još jednom ići s malo kvalitetnije sročenim dopisom prema distributeru u kojem ću ovaj put spomenuti prijavu DO i pozvati se na članke zakona kako je kolega felixx predložio? Slažem se da bih trebao ići direktno na DO, ali ne bih htio mučiti oca s kompletnom procedurom s obzirom da stvarno ima problema sa zdravljem već bih slučaj želio riješiti na najlakši mogući način.
  7. Kolega Drot13, sličan dopis sam sastavio neposredno nakon što su nam poslali spomenutu uplatnicu samo što sam (ne znajući) umjesto DO prijetio prijavom HANFA-i. Njihov odgovor na to sam priložio u fotografiji u prvom postu. U odgovoru i dalje traže naplatu temeljenu na pogreški sustava, što je u najmanju ruku nonsens, ali i prema KZ, kažnjivi prijestup. Mogao bih još jednom sročiti dopis u skladu s prijedlogom kolege felixxa, ali prema njima uz naznaku da o njihovom odgovoru ovisi hoćemo li slat optužni prijedlog na DO. Znači, sve pripremiti kao da se šalje na DO, ali prvo poslati njima uz dopis sa još jednom šansom.
  8. Zahvaljujem na odgovoru kolega felixx. Postupio bih svakako prema prijedlogu. Zanima me još, kakve su moje obveze prema DO ukoliko podnesem optužni prijedlog? Pitam čisto da u slučaju slijeda predložene situacije elektrodistributer stornira račun i odustane od zahtjeva za naplatom. Tada se i slučaj prijavljen DO poništava?
  9. ... koliko vidim, u tekstu očitovanja su napravili pogrešku napisavši da predlažu ponovno ukidanje ugovora s 30.04.2017. (trebali su napisati 30.04.2018.)
  10. Pozdrav svima, imam jedan delikatan slučaj čiji je tijek sljedeći: Roditeljima su mi krajem 2016. u stan došli djelatnici koji su se predstavili kao nuditelji usluga novog distributera el. energije, te su nudili povoljnije cijene od trenutnog distributera. Kao benčmark tražili su uplatnicu s podacima i cijenom trenutnog distributera kako bi usporedili trenutno stanje i cijenu, te projecirali njihovu, povoljniju cijenu. U međuvremenu je otac procijenio da ne želi mijenjati distributera nakon čega su se oni pokupili i otišli. Ne znam na koji način, ali vrlo vjerojatno putem podataka sa uplatnice (moguće da su je i fotografirali mobitelom) nakon mjesec dana roditeljima je došla obavijest o promjeni distributer el. energije i naravno, račun za potrošnju el. energije od novog distributera. Nakon toga, poslali smo im dopis mejlom za otkazivanje ugovora na što su oni odgovorili mejlom potvrdno, te da je ugovor raskinut s danom 31.01.2017. godine. U međuvremenu su stizale uplatnice za el. energiju od primarnog distributera koje je otac uredno podmirivao. Godinu dana kasnije (krajem veljače o.g.) stigla nam je uplatnica ponovno od spomenutog distributera s (kojim smo pismeno raskinuli ugovor), s cifrom od 1.600,00 kn za potrošenu el. energiju u periodu 1.9.2017.-30.12.2017. Na dostavljenu uplatnicu se normalno otac skroz uzrujao, te smo im uručili prigovor s potvrdom o otkazu koji su nam dali pismeno ranije 2017. godine. Prigovor smo uručili osobno, s potvrdom zaprimanja. Njihov odgovor na prigovor stavljam u prilog. Znam da nisu u pravu i da se radi o kokošarskoj prevari i obmanjivanju stanovništva starije životne dobi koji nemaju i ne znaju način kojim bi im se oduprli, ali što predlažete da se konkretno u vezi ovog slučaja napravi? Koji bi bio najbolji pravni lijek? Konkretno slučaj je doveden do ove faze, odgovor na prigovor su poslali danas, 28.03.2018.
  11. Felixx i Ruby, zahvaljujem. Itekako ste mi pomogli. Javim daljnji slijed događanja.
  12. Pozdrav svima, iako sam već neko vrijeme latentni član, nedavno sam počašćen razlogom za registraciju i postavljanje pitanja. Naime, radi se o naplati osiguranja, a konkretna je situacija da se u stanu dogodila polava, te je osiguranje izašlo na uvid i procjenilo štetu. Kako se radi o osiguranju koje je zgrada dužna plaćati iz naknade koju plaća svaki suvlasnik, nakon ponude osiguranja firma koja je zadužena za održavanje zgrade navodi da štetu može sanirati samo i isključivo njihov kooperant, a u slučaju da želim angažirati vlastitog majstora, moram izdvojiti vlastita sredstva. Također, navode mi da nemam ni pravo na opciju preuzimanja novca od strane osiguranja. Stan je moje vlasništvo, a osiguranje je, još jednom napominjem, defaultno koje se naplaćuje od komunalne naknade. Koja su moja prava? Unaprijed hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija