Jump to content

hris

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Prije više od 2 tjedna ispunio sam zahtjev za deviznu doznaku u inozemstvo, na nemali iznos, za svoj obrt. Zahtjev je ispravno ispunjen (potvrdila banka), ali je službenik krivo utpikao SWIFT (sami su priznali). Novac je otišao na krivu banku i već 2 tjedna se ne zna pouzdano gdje je. Išle su požurnice, isravke i ovo i ono, ali novac niti je kod mene niti kod krajnjeg primatelja. Naravno, banka ne želi ni čuti da pošalje novac primatelju, a da se ona sama bavi pvoratom novca, već praktički u ovoj situaciji ja kreditiram banku. Šteta se ogleda u narušenom povjerenju mojeg dobavljača (primatelja doznake), kao i u kašnjenju robe za krajnje kupce. Koje su mi opcije ? hvala P.S. Radi se o Zabi.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija