Vidjela sam da postoji više tema vezanih za punomoć, ali ni jedna mi ne daje potpuni odgovor.
Otac ima 90+ godina, invalid 100% i teško pokretan, ali mentalno je u redu.
Sve češće sam u situaciji kad moram obavljati nešto za njega i za sada sam sve uspijevala riješiti tako da potpiše odgovarajuće papire i dostavim ih.
Bojim se da će doći do neke situacije gdje to neće biti dovoljno i zanima me kako sastaviti opću punomoć da uključim sve moguće situacije koje bi mogle nastati kao npr:
preuzimanje poštanskih pošiljki (svih vrsta i od svih distributera)
komunikacija s komunalnim poduzećima i teleoperaterima
pitanja vezana uz mirovinsko, zdravstveno i invalidninu
poslove vezane uz nekretnine (za neke trebamo provesti etažiranje i upis u katastar)
zastupanje na sudu
automobil
.....
Također mi je bitno da je punomoć trajna.
Obzirom da moram platiti dolazak bilježnika u kuću, htjela bi to pokriti u jednom dolasku.
Također me zanima kako se takve situacije inače rješavaju kod invalidnih i nepokretnih osoba bez da im se oduzme poslovna sposobnost?
Jer je popriličan trošak za svaku novonastalu situaciju ponovno zvati bilježnika.
Hvala