Jump to content

TRECIPUT

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, nasljedio sam grobnicu svojih roditeja i od 2013. godine plaćam naknadu za korištenje. Nedavno sam slučajno utvrdio da Komunalno poduzeće čitavo vrijeme naplaćuje veći iznos naknade od onaoga propisanog prvilnikom Kom. poduzeća . U studenom 2018., mailom sam poslao reklamaciju , tražeći da se utvrdi stvarno stanje, da se ispravi pogreška i da se mene obešteti za više uplaćen iznos,.Nakon dva mjeseca, krajem siječnja 2019. , također mailom sam obaviješten da se ne može priznati prigovor upućen mailom te da trebam pismeno , na papiru ponovno podnijeti prigovor što sam i učinio , početkom veljače. Sada sam dobio odgovor da je moj prigovor prihvaćem te da će se zaračunavati točna tarifa , ali od ove godine jer sam tek ove godine podnio prigovor. Molim da mi odogovrite da li Komunano podzeće smije postupiti tako, tj. ne priznati prigovor mailom ( a račune šalju na isti način), a ako i jest tako, zašto im je trebalo 2 mjeseca da mi odovore( to sve govori u prilog namjernom odugovlačenju). Također me zanima da li imam pravo na obeštečenje radi pogreške koja je nastala njihovim nestučnim i nemarnim radom, i koliko unazad to mogu tražiti. Zahvaljuem i pozdravljam
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija