Jump to content

Beopan

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Imam pitanje vezano za garanciju koju ne možemo ostvariti. Naime kupljena je dodatna garancija u trajanju od 3 godine za notebook. I sad kad je nastao kvar na računalu koje bi trebao ovlašteni servis popraviti na temelju te garancije nastao je problem. Oni ne žele priznati tu garanciju jer nije prijavljena online. Kako piše u uputstvu za garanciju potrebno je registrirati garanciju online ali kako danas sa svakim uređajem dolazi hrpa papira i uputstava koje niko ne čita tako je i ovo kupljeno i smatralo se da je činom kupnje i plaćanjem ostvarena garancija. Sad smo zbunjeni kako je moguće uslugu pošteno platiti i na kraju ostati bez nje? Ima li tome pravnog lijeka? Molim vas za savjet? Hvala unaprijed!
  2. Trebam savjet glede osiguravajućeg društva koje nikako da mi isplati odštetu zbog sudara. Potpisao sam nagodbu prije 3 tjedna i još ništa od isplate. Cijeli slučaj traje već 2,5 mjeseca od datuma prijave štete. Da li osiguravajuća društva imaju neki rok u kojem moraju iplatiti odštetu ili me mogu ovako vozati u beskraj? Da ili da uzmem odvjetnika ili mogu nešto sam poduzeti? Kad god ih nazovem samo me vozaju od jednog do drugog službenika i nikom ništa. Da ih nisam nazivao ne bi još ništa bilo niti od nagodbe. Iznos nije velik (oko 1000€) ali ga ne želim samo tako prepustiti. Unaprijed hvala na odgovorima!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija