Kupila sam novi auto prije mjesec dana na leasing. Ispostavilo se da ima tvornički kvar, tj. auto pušta vodu u kabinu, cijela strana od vozača i stražnja klupa je vlažna. Javila sam kvar u ovlaštenom servisu, imala sam više od 200 kn troška za doći do njih, da bi mi rekli da su ustanovili kvar, al da moram doći za tjedan dana jer nemaju zamjensko vozila. Tako se ja uputim doma, potrošim 60 kn benzina i tunelarinu, da bi za 7 dana ponovo došla u servis. Javljaju mi da je problem rješen odmah drugi dan i da mogu doći po vozilo. Garantiraju mi da je problem rješen, i da se više nećemo viđati radi tog problema. Sva sretna vraćam se doma, iako mi je pao moral jer sam se teško odlučila za kupnju novog vozila preko leasinga i ne mogu vjerovat da se baš meni desi milijunti auto sa tvorničkim defektom . Da bi drugi dan krenula na posao... kiša pada kao iz kabla, dođem doma, maknem tepihe i vidi čuda, opet sve pliva!?! zanima me, iako je auto kod garancijom ali sa vidnim defektom, da li imam pravo na drugo vozilo? Osjećam se prevareno, i više se niti ne veselim novom vozilu, kad je sve počelo ići nizbrdo... Mislim da takav kvar je ozbiljna stvar jer će mi sa vremenom sve otići kvragu... tepiserija... vlaga... sve to ima svoj efekt na vozilu. Molim Vas za pomoć, još nisam javila servisu, jer imam osjećaj da će mi opet slatkorječivo riješiti stvar... a ja bi najradije kontaktirala tvornicu i tražila novo-tvornički ispravan-auto.