Jump to content

Natty

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Šta je najgore nije problem u vratima niti prozoru niti filter niti instalacije, nego koliko sam ja razumijela fali bostik (ako se tako zove) na varu negdje ispod prednjeg kotača i baca vodu unutra, cijedi se sve od pedala do zadnje klupe.. kad bi bar bilo nešto sa vratima bila bi još i sretna , rekli su da su skinuli branik, blatobran, sicevi, tapiseriju i sve ostalo, mislim da bi me glava zaboljela da sam to vidjela... Ali eto, nije ni to dovoljno, izgleda da je robot imao loš dan kad je silikonirao auto . Još navrh svega, zahtjevala sam da mi napismeno daju bilo koju potvrdu tog kvara i evo šta su napisali (rukom na radni nalog) : " Zbog propuštanja vode u kabinu detektirano mjesto propušta na spoju dovratnog stupa i podnice na desnom dijelu. Saniran kvar i testiranjem ustanovljeno da je kvar otklonjen." Rekli su mi da je servis u Rijeci bolji nego onaj u Puli,. Ja sam ga uzela u Rijeci pošto u Puli mi nisu baš bili "uvjerlivi" . Priča se da su i bolji serviseri u Rijeci, sad--- U PZ Auto u Zagrebu su mi rekli da je auto pod garancijom i da će vratiti auto u prvobitno stanje. Kad bi bar bio neki manji kvar kao gumica u vratima ili neka sitnica ne bih ništa rekla, al ovako me glava boli na sam pomisao kakav sam to auto dobila Ne dolazi u obzir zamjena vozila.
  2. Zvala sam ovalaštenog zastupnika u Zg dok mi je auto bio na popravku... i tamo su mi rekli da nema druge i da će vratiti auto u prvobitno stanje. Al to nije prvobitno stanje jer je iz tvornice izašao defektan!?! Znam da ću teško dobiti drugo auto, al jednostavno se nemogu pomiriti s tim da ću platiti više od 20000 Eura za auto koji po meni nije nov, mogu ga popraviti još 100 puta u te dvije godine, a šta će biti kasnije kad više ne bude pod garancijom? Najkraju mogu samo zaključiti da je stvarno bolje kupiti rabljeno nego novo. I ono famozno "Zašto baš meni"
  3. Kupila sam novi auto prije mjesec dana na leasing. Ispostavilo se da ima tvornički kvar, tj. auto pušta vodu u kabinu, cijela strana od vozača i stražnja klupa je vlažna. Javila sam kvar u ovlaštenom servisu, imala sam više od 200 kn troška za doći do njih, da bi mi rekli da su ustanovili kvar, al da moram doći za tjedan dana jer nemaju zamjensko vozila. Tako se ja uputim doma, potrošim 60 kn benzina i tunelarinu, da bi za 7 dana ponovo došla u servis. Javljaju mi da je problem rješen odmah drugi dan i da mogu doći po vozilo. Garantiraju mi da je problem rješen, i da se više nećemo viđati radi tog problema. Sva sretna vraćam se doma, iako mi je pao moral jer sam se teško odlučila za kupnju novog vozila preko leasinga i ne mogu vjerovat da se baš meni desi milijunti auto sa tvorničkim defektom . Da bi drugi dan krenula na posao... kiša pada kao iz kabla, dođem doma, maknem tepihe i vidi čuda, opet sve pliva!?! zanima me, iako je auto kod garancijom ali sa vidnim defektom, da li imam pravo na drugo vozilo? Osjećam se prevareno, i više se niti ne veselim novom vozilu, kad je sve počelo ići nizbrdo... Mislim da takav kvar je ozbiljna stvar jer će mi sa vremenom sve otići kvragu... tepiserija... vlaga... sve to ima svoj efekt na vozilu. Molim Vas za pomoć, još nisam javila servisu, jer imam osjećaj da će mi opet slatkorječivo riješiti stvar... a ja bi najradije kontaktirala tvornicu i tražila novo-tvornički ispravan-auto.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija