Jump to content

Jelica27

Korisnik
  • Broj objava

    14
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Činjenica je da ja želim nadoknaditi štetu, ali vlasnik ne komunicira s nama i htjet će to riješiti sudskim putem. A to će i nas i njega izložiti troškovima. Mogu reći nepotrebnim troškovima jer je posrijedi njegova tvrdoglavost i nespremnost na dogovor. Bojim se jedino da će prikazati veću štetu od prvotne (ono što nam je na početku rekao) pa ćemo platiti puno više od toga. Kako ide postupak zapravo kod tih stvari? Mora li netko utvrditi što se dogodilo, na koji način je došlo do curenja i sl? Je li netko imao takav sličan spor?
  2. Nalozeno nam je iz komunalnog poduzeca koje nam isporucuje vodu. Vodomjeri su privatni, dio stanova ima zajednicki od zgrade, dio ima vlastite vodomjere jer su se odvojili ranije. Vodomer ima "rok trajanja" pa smo ga morali mijenjati.
  3. Promijenjen nam je vodomjer od strane ovlastene tvrtke, koji je na spoju zacas popustio i poceo curiti. Odmah smo zaustavili curenje vode i drugi dan popravili kvar (dosli su iz ovlastene tvrtke). Upravitelja nismo obavijestili.
  4. Nista nam nije predoceno, zamolili smo da nam se prilozi procjena, ali vlasnik nije odgovorio na nas upit. Postoji samo pausalna procjena majstora koji se bavi tim poslovima. Zgrada ima upravitelja.
  5. Dragi svi, Imali smo nedavno curenje vode iz naseg stana u prostor ispod nas. Nastala je manja steta, mi smo odmah sanirali ono sto je curilo, a kod susjeda je nastalo nekoliko flekica. Nakon pocetne panike, jasno nam je bilo da moramo nadoknaditi stetu ljudima ispod stana - sve u svrhu dobrosusjedskih odnosa. Ponudili smo susjedu neku cifru koju je on spomenuo jer je njegov majstor zakljucio da bi to kostalo toliko jer bi bilo potrebno ukloniti nekoliko kvadrata knaufa i vidjeti sto treba mijenjati. Ali za dan do dva fleke su se skoro u potpunosti osusile i mi smo vlasniku ponudili da damo taj iznos ako bude mijenjao knauf i sanirao stetu. U suprotnom mozemo platiti samo bojanje zida. Naime, smatramo da nema smisla platiti nesto ako se to nece zamijeniti i sanirati i ako vlasnik samo zeli pokupiti lovu. A on nam je zaprijetio tuzbom jer su mu procijenili stetu (nije zelio reci tko, koliko, kada, nisu ni bili kod nas). Dakle iako mu nudimo pokriti stetu ako zaista bude mijenjao knauf ploce i vunu, on ne pristaje nego prijeti tuzbom. Sto da uopce radimo u ovoj besmislenoj situaciji? An kraju napominjem da vlasnik nije ni za kakav dogovor, sve zeli rijesiti preko telefona, umjesto da sjednemo kao ljudi i dogovorimo se.
  6. Ne mislim na to da radite prijave sanitarnoj, već Vam je sanitarna trebala omogućiti da o vlastitom trošku izmjerite buku. Sanitarni inspektori ne dolaze s mjernim uređajem, ne mjere ništa samo proučavaju papire. Postoje ovlaštene tvrtke za to. Onda ih se angažira o Vašem trošku i mjeri se buka, ako smatrate da je prevelika. Uglavnom kad sanitarni inspektori izađu ne može se utvrditi prekršaj nikakav jer ga ni nema, što ne znači da ga nije bilo prije 3 dana. Sanitarni inspektori uvijek se pozivaju na Zakon o upravnom postupku, imaju 8 dana da izađu pa na kraju ništa ne utvrde.
  7. Nažalost, hrvatska realnost. Ne znam jeste li poduzimali ikakve postupke protiv odluka institucija? Čitala sam da se protiv njihovih odluka mogu pokretati upravni sporovi, dokazivati da one nisu valjane. Uglavnom, za to je potreban neki odvjetnik koji se razumije u to. Također, ne znam jeste li provodili nenajavljeno mjerenje buke? Da se zapravo dokaže da vi trpite preveliku buku. Mislim da tužba protiv države ide kao zadnja opcija, nakon što se iscrpe npr. upravni sporovi ili građanska tužba. Onda možete tužiti državu na sudu za ljudska prava jer Vas država nije zaštitila, međutim sumnjam da će Vam to i donijeti neku zadovoljštinu jer će situacija s bukom biti na istoj razini, a vi ćete možda dobiti odštetu od nekoliko tisuća eura. Osim toga, potrošit ćete tisuće eura na plaćanje vještačenja i odvjetnika. Ne znam, mislim da je potrebno iz korijena potaknuti promjene zakona jer ovo ne vodi baš ka dobrome.
  8. Ista je stvar i kod nas i ne znam tko zapravo to sve regulira. Vrtimo se u krug: policija - turistička - sanitarna - policija - turistička. Jedni upućuju na druge. Ima li netko uopće ideju čija je zadaća poduzeti nešto u kafiću nakon radnog vremena? Ako je kafić zatvoren, iako su unutra ljudi, policija ne može djelovati bez naloga (?). Tako je nama objašnjeno.
  9. Opširno sam Vam odgovorila u privatnu poruku, pa ovdje samo nekoliko riječi. Jedino je sigurno da apsolutno nikog nije briga za stvarno stanje: ni sanitarnu, ni policiju, ni državni inspektorat, ni gradove. Papir trpi sve, ako je na papiru limitirano, nikoga za nešto drugo nije briga. Zakoni ne da imaju rupe, nego rupetine, a na nama je da se borimo i predlažemo institucijama promjene tih zakona. Nadam se da će pitanje limitacije biti jasnije riješeno kada se uvede europska praksa: vani u kafićima postoje mjerni uređaji koji prate koliko je vremena glazba bila glasnija od dozvoljene razine pa se onda jasnije može utvrditi tko govori istinu, a tko laže i izmišlja da pušta normalnu i dozvoljenu razinu glazbe te tvrdi da poštuje zakone.
  10. Mislim da se mjerenje ne može provoditi ako uređaji nisu limitirani, tako je po pravilniku o najvišim dopuštenim razinama buke. Onda ako se naknadno ispostavi da nisu bili limitirani, nalaz će nam pasti u vodu. Još ću jednom kontaktirati tvrtku za mjerenje pa vidjeti s njima.
  11. Mislite li na to da samostalno provodimo mjerenje, odnosno da bez znanja sanitarne inspekcije i vlasnika ugostiteljskog objekta provodimo mjerenja? Mislim da to zapravo i nije moguće, barem koliko smo dobili informacije od tvrtke koja se bavi mjerenjima. Imate pravo, samo što će taj nalaz vještaka onda opovrgnuti prvi nalaz i oni će biti u sukobu. Dakle, da se razumijemo, mjerenja su provedena uz limitirane uređaje, i tada se naravno glazba nije čula što je i očekivano za 65 decibela. I sad opet nakon kratkog vremena situacija se vratila na isto. Dakle uređaj za limitiranje nije u funkciji ili se glazba pušta na nekom drugom uređaju
  12. Da, takvih se stvari bojimo. Plaćat ćemo odvjetnike, vještačenja i sl., a ništa se neće utvrditi. Također mi nije jasno kako bi policija trebala uopće utvrditi da se npr. pušta glasna muzika? To je isto problem jer taj dio je određen u zakonu o javnom redu i miru kao prekršaj, a policija ga ne može utvrditi.
  13. Hvala. Neke od tih tema sam iščitala, međutim stalno se vrtim u krug s institucijama, jedni prebacuju odgovornost na drugog, nitko ne želi konkretno djelovati, a jedini koji pate smo mi. Zato sam željela čuti iskustva drugih kako su riješili situaciju. Ako su riješili. Znam da rješenje neće doći odmah, ali voljela bih nešto trajnije i brže od sudske tužbe. Vjerujem da i ako tužimo vlasnika da se situacija neće promijeniti jer će se godinama utvrđivati činjenice, a mi ćemo i dalje slušati glasnu glazbu. Zanimljivo mi je kako policija nema apsolutno nikakav utjecaj na ponašanje ljudi i na vlasnika.
  14. Dobar dan. Molila bih savjet. Živimo iznad ugostiteljskog objekta koji radi od 7 do 23 svakodnevno. Na naše žalbe da se pušta glasna glazba, da se ljudi deru, pjevaju glasno, izašla je sanitarna inspekcija koja je utvrdila da su zaobišli llimitator i da se reproducira preglasna muzika. Limitirani su na 65 decibela, kratko vrijeme situacija je bila dobra, a sad sve po starom. Sanitarni inspektor kaže da ponovno napišemo prijavu te da ako on izađe i ne utvrdi ništa, to je to, gotova stvar i nema više njegovih intervencija. Često je tu i policija koja ne može utvrditi da je glazba preglasna jer vlasnici imaju sve papire. Ne utvrđuju ni remećenje javnog reda i mira jer njima pjevanje ljudi nije glasno. Pokazuju nam i povoljno rješenje zvučne izolacije iako se sve čuje u našem stanu pa i malo glasniji razgovor. Što nam je činiti? Kad policiji spomenem da imam snimke da se sve čuje van iz ugostiteljskog objekta (jer je remećenje javnog reda i mira samo ako se čuje izvan objekta), oni govore da snimam neovlašteno i da mi to ne vrijedi na sudu i sl.? Što još možemo poduzeti?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija