Jump to content

kauboji_naprid

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, Preko internet bankarstva jedne banke, uplatio sam određeni iznos na jednog teleoperatera. Odmah sam iz banke upućen da to rješavam sa teleoperaterom jer oni ne mogu ništa. Operater me vraća da dođem tek sutradan i podnosim kod njih u poslovnici zahtjev za povrat sredstava. Nakon dva dana provjeravam stanje na računu. Nema povrata sredstava. Zovem na infotelefon operatera da bi mi njihova službenica rekla da se ne brinem da je moj zahtjev opravdan i da će iznos biti vraćen u roku. Pitam kojem to roku? Odgovara 10 do 15 dana da oni moraju proknjižiti i da je to procedura. Ljudi moji, jeli ovo moguće? U kojoj to mi državi živimo? Koji to zakoni i interesne grupacije vladaju da do svojih sredstava ne mogu doći prije minimalno 11 dana budući da isti dan nisu htjeli niti zaprimiti prigovor i još minimalno 10 dana do povrata ? Koja su mi prava ovdje?
×
×
  • Napravi novi...