Jump to content

Varnica

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. BRKICA00 lijep pozdrav, da, kasnije sam to provjeravao i vidim da vode. Dakle, ja se vodim analogijom, ako telekom operateri rade izmjenu ugovornog odnosa bilo to na korist ili štetu korisnika, oni ga obaviještavaju i nude mogućnost da raskine ugovor bez ikakve penalizacije ili da i dalje ugovor ostane takav kakav je. Ono što je bitno je to OBAVIJEŠTAVANJE. Naime, posjedujem u više kuća štednju, i kao i svi u realnom životu nismo u mogućnosti klikati po stranicama banke hoce li se nešto izmjeniti jer jednostavno nemamo vremena i pouzdamo se u njihovu etičnost, dobru poslovnu praksu i zakonski okvir da će izvršiti kontaktiranje mene kao klijenta (bilo to SMS poruka, email, pismo, golub) i reći mi: "Vi kao naš korisnik toga i toga, dolazi do promjena na vašu štetu, javljamo vam kako bi bili upoznati i reagirali ukoliko želite" Citiram i zakon koji to uređuje (da budem jasan, ažuriranje na WEB-u ne smatram ciljanu mjeru prema meni kao korisniku i ta mjera nije personalizirana već opće namjene): Dužnost obavještavanja Članak 370. Strana koja je ovlaštena zbog promijenjenih okolnosti zahtijevati izmjenu ili raskid ugovora dužna je o svojoj namjeri obavijestiti drugu stranu čim sazna da su takve okolnosti nastupile, a ako to ne učini, odgovara za štetu koju je druga strana pretrpjela zbog toga što joj zahtjev nije bio na vrijeme priopćen.
  2. Poštovanje svim Forumašima, zamolio bih ako mi netko može dati pravni savjet da potvrdim svoju laičku pretpostavku, te unaprijed zahvaljujem. Situacija je da u stanovitoj banci posjedujem dječiju štednju. Dobivenim godišnjim izvodom vidim da je banka mijenjala kamatnu stopu bez obavijesti i bez moje privole. Napominjem da u ugovornom odnosu stoji kako je kamatna stopa definirana s 4% godišnje i promjenjiva. Problem proizlazi iz situacije da je banka mjenjala kamatnu stopu i ja nisam dobio obavijest o tome, naravno, da jesam postupio bi drugačije jer ima boljih ponuda na tržištu. Očekivana svota sada je 3 puta manja. Ujedno, sam i kontaktirao njihovu SZK sredinom prošle godine gdje su mi skrenuli pozornost da ne oročavam nova sredstva jer će se tada ugovorne stopa od 4% ponitštiti te kreirati nova kamatna stopa po trenutnom cjeniku, pa je i to jedan od razloga zašto nisam "dirao" tu štednju da bi se na godišnjem izvještaju koji sam zaprimio prije tjedan - dva dana doslovno iznenadio. Sporna stavka ugovora glasi: "Na sredstva dječjeg računa Banka obračunava i plaća Klijentu kamatu koju pripisuje na dječjem računu. Kamatna stopa iznosi 4% godišnje, koja je promjenjiva. Uvijeti i promjene kamatne stope regulirani su "metodom utvrđivanja promjenjivih kamatnih stopana dane kredite i primljene depozite od fizičkih osoba" koja je dostupna na službenim stranicama Banke Kamate i naknade će se obračunavati sukladno odredbama uvjeta dječjeg računa, Općih uvjeta poslovanja i Općih uvjeta." Druga sporna stavka je Izvještavanje gdje nisu unijeli niti jedan moj kontakt a koji sam im ustupio prilikom ručnog popunjavanja zahtjeva. Moje pitanje glasi: da li je banka dužna obavijestiti mene kao klijenta prije nego samoinicijativno napravi promjenu, u ovom slučaju na moju štetu jer jasno da se kamatna stopa na oročena sredstva smanjila? Po mojoj osobnoj procjeni Banka je u ovom slučaju prekršila članak zakona o obveznim odnosima NN 35/05 125/11 78/15 29/18. Zahvaljujem na svakom dobronamjernom savjetu!
×
×
  • Napravi novi...