BRKICA00 lijep pozdrav,
da, kasnije sam to provjeravao i vidim da vode.
Dakle, ja se vodim analogijom, ako telekom operateri rade izmjenu ugovornog odnosa bilo to na korist ili štetu korisnika, oni ga obaviještavaju i nude mogućnost da raskine ugovor bez ikakve penalizacije ili da i dalje ugovor ostane takav kakav je. Ono što je bitno je to OBAVIJEŠTAVANJE.
Naime, posjedujem u više kuća štednju, i kao i svi u realnom životu nismo u mogućnosti klikati po stranicama banke hoce li se nešto izmjeniti jer jednostavno nemamo vremena i pouzdamo se u njihovu etičnost, dobru poslovnu praksu i zakonski okvir da će izvršiti kontaktiranje mene kao klijenta (bilo to SMS poruka, email, pismo, golub) i reći mi: "Vi kao naš korisnik toga i toga, dolazi do promjena na vašu štetu, javljamo vam kako bi bili upoznati i reagirali ukoliko želite"
Citiram i zakon koji to uređuje (da budem jasan, ažuriranje na WEB-u ne smatram ciljanu mjeru prema meni kao korisniku i ta mjera nije personalizirana već opće namjene):
Dužnost obavještavanja
Članak 370.
Strana koja je ovlaštena zbog promijenjenih okolnosti zahtijevati izmjenu ili raskid ugovora dužna je o svojoj namjeri obavijestiti drugu stranu čim sazna da su takve okolnosti nastupile, a ako to ne učini, odgovara za štetu koju je druga strana pretrpjela zbog toga što joj zahtjev nije bio na vrijeme priopćen.