Jump to content

vanja37

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovanje, trebao bih savjet kako riješiti situaciju koju smo imali sa inozemnim (Hong Kong) klijentom a radi se o neisporučivanju robe koju smo uredno platili transakcijskim računom. Radi se o sljedećem, u potrazi za artiklom koji nam je bio prijeko potreban i trebali smo ga hitno kako nam proizvodnja ne bi stala, a naši standardni dobavljači nisu nam ga bili u mogućnosti isporučiti mjesecima, naišli smo na internet stranicu koja je nudila traženi artikl. Kako je na istoj stranici bilo navedeno da je artikl na stanju, poslali smo upit za ponudom te kako bi provjerili koji bi bio rok isporuke. To je bilo sa datumom 9. prosinca 2019. godine. U vrlo kratkom vremenu zaprimili smo odgovor kako je artikl dobavljiv i moguće ga je isporučiti u roku 2-3 dana nakon što sredstva budu vidljiva na njihovom računu. Kako nam je cijena odgovarala, po njihovoj ponudi uplatili smo navedeni iznos od 585 USD nakon čega smo dobili informaciju kako će nam nakon što im uplata sjedne na račun poslati robu te nam javiti tracking number. U međuvremenu smo izmijenili nekoliko poruka preko e-maila oko provjere uplate i zadnji kontakt je bio 16. prosinca 2019. te nam nakon toga više nisu odgovarali na (učestale) upite. Svjestan sam da je ovo klasična prijevara no sada bi htio znati kako dalje postupati - pisati banci reklamaciju na neisporučenu robu kako bi oni tražili od ino banke povrat iznosa, prijaviti policiji...? U posjedu sam svih dokumenata što se tiče uplate i komunikacije sa spornim dobavljačem. Ako je išta moguće poduzeti po tom pitanju ljubazno molim savjet(e) i unaprijed zahvaljujem na istim.
×
×
  • Napravi novi...