Jump to content

bugenvileja

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, radi se o slijedećem; djelatnik sam na šalteru u direktnom kontaktu sa strankama, rad s novcem. Na tom poslu radim 21 godinu, sa prekidom dvije godine zbog "njege djeteta do treće godine života". Prije godinu dana desila mi se greška na poslu zbog koje sam po svom mišljenju nepravedno kažnjena sa "opomenom pred otkaz zbog nesavjesnog obavljanja poslova" i nalogom za povrat novčanih sredstava koji je tom radnjom nastao.Radilo se o bezgotovinskom prijenosu novca, gdje je pogrešnim odabirom radnje novac krivo upućen te je stranka, kao i poslodavac pretrpio štetu koju ja moram nadoknaditi. Takav način kažnjavanja me psihički dotukao, toliko da sam doživjela nervni slom. Ako sam i morala vratiti novac, što mi je donekle i normalno, zašto opomena pred otkaz, a devet mjeseci sam prije tog bila odsutna sa šaltera radi zamjene bolesne kolegice, i po nalogu šefa taj dan sam sjela (nakon 9 mj.) na šalter da bi zamjenila kolegu kome su hitno trebala 2 dana godišnjeg)i napravila grešku. Nakon tog nisam imala snage sjesti ponovo na šalter, jer se u meni počeo javljati strah od ponovne pogreške i totalna nesigurnost u radu. U nekoliko navrata sam odlazila na bolovanje i lječila se kod psihijatra, ponovo pokušavala raditi, i u toku rada ponovo su mi se dešavale greške bilo u papirima bilo u novcu (višak ili manjak). To me stanje bacalo u još veću tjeskobu i nesigurnost, te je moj liječnik psihijatar dao preporuku liječničkom povjerenstvu za promjenu radnog mjesta u okviru kolektiva, s tim da nebi trebala raditi u kontaktu sa strankama i novcem. Liječničko povjerenstvo je prihvatilo tu preporuku i uputilo me da napišem zamolbu za poslodavca te da priložim njihovu preporuku, kao i da moj liječnik opće prakse razgovara sa poslodavcem. Cijela procedura je u toku, zamolbu sam predala, čekam da liječnica ode na razgovor sa poslodavcem. Što mogu očekivati od poslodavca, vezano za sve gore navedeno? Zahvaljujem i molim za oprost što sam bila ovako opširna.
  2. Zaposlena sam na šalteru u banci kao likvidator - blagajnik, a u Ugovoru... sam imenovana kao Voditelj smjene u Poslovnici. Kao Voditelj sam u razdoblju od 01.01.07.do 20.09.07. mijenjala šefa poslovnice koji je bio na bolovanju, i kroz to vrijeme nisam obavljala poslove likvidature i blagajne . Dana 20.09.vraćena sam na šalter zbog nedostatka šalterskih službenika, a radno mjesto šefa ostalo je nepokriveno do 24.09.kad se šef vratio sa bolovanja. Tog dana kad sam nakon skoro deset mjeseci ponovo sjela obavljati poslove likvidature i blagajne , sve mi je bilo skoro kao novo, a strah i trema od zaboravljenog bili su stalno prisutni. U takvom grču da ne pogriješim, pogreška se i dogodila i to već u prvom satu posla. Naime bilo je to vrijeme kupnje dionica HT-a, i ja sam prilikom obrade jedne transakcije - prijenos sa tekućeg računa u korist HT-a (Erste banke) napravila grešku : naime radi se o slijedećem, otkucala sam u svoj ekran sve podatke sa predloška koji je stranka donijela i usputno ih kontrolirala. Na kraju predloška stajalo je "šifra opisa plaćanja16", i ja sam tu šifru unijela u jedinu rubriku na mom ekranu koja je služila za unos šifre. Kasnije se ispostavilo da sam unosom te šifre izbrisala sve prethodno uneseno i program je ubacio podatke Zagrebačke banke koja je kod nas zavedena pod šifrom 16. Kako sam ja ispravne podatke prethodno ukucavala i istovremeno provjeravala njihovu ispravnost, nakon unošenja šifre (kao zadnjeg podatka), više nisam provjeravala uplatnicu , nego sam je isprintala i napravila druge radnje da bi završila obradu. Naravno, dionice nisu uplačene, jer je novac otišao na Zagrebačku banku, umjesto na Erste banku. Zagrebačka banka je novac odmah drugi dan vratila na t.r. vlasnice, bez ikakve obavijesti (što je ova uočila po primitku izvoda, a onda je za sve ispravke bilo kasno 09.10.07.) Napominjem da je u tom periodu radno mjesto šefa nepokriveno, a kontrolom dokumenata mogla se uočiti greška i na vrijeme ispraviti jer je uplata trajala do 26.09.07. Na kaju priče banka je izašla na tržište i klijentu kupila dionice, a moj nadležni direktor uputio je prijedlog Upravi da ja kao odgovorna osoba snosim razliku u cijeni, a to će biti nekih 6-7tisuća kuna. U dopisu koji je nadležni direktor uputio upravi stoji, citiram: "moram napomenuti da je Banksoft-ova (firma koja izrađuje program) kontrola nedovolja što smo već tražili da se ta kontrola dopuni sa registrom banaka (znači naziv i broj banke su pod kontrolom) što su u povratnom e-mailom i potvrdili. Radi svega navedenog uplata je proslijeđena u ZABA koja je uplatu vratila na tekući račun direktno što je automatski knjiženo na partiju, ali da su vratili na račun sa pozivom na broj zaduženja (...broj...) mi bi tu grešku na vrijeme otklonili (povrati na ovaj račun se kontroliraju. ...molim vas da Banka osigura dionice za strankupo vrijednosti kao da je bila redovna uplata, a da se za razliku donese odluka o terećenju odgovorne osobe." Ta odgovorna osoba sam po riječima naše pravne službe ja. Interesira me, ukoliko Uprava donese odluku da ja platim razliku, imam li pravne osnove na žalbu. Zahvaljujem!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija