Jump to content

JaneH

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Isključenje je zatraženo preko njihove korisničke službe, kako im i piše na web stranici. Mogu iskopati razgovor, što sam im i napisala u prigovoru.
  2. Pozdrav. Evo ovako, dobila sam poziv od odvjetničke firme za dug koji je Tele2 prodao njima. Naime radi se o ugovoru koji je otkazan i ISTEKAO prošle godine, međutim nastavili su slati račune. Internet je na svu sreću (ili nesreću) koristila moja prijateljica i redovno plaćala te račune. U drugom mjesecu sam ih nazvala i pitala zašto se usluga nastavila naplaćivati iako ja nisam potpisala prodižavanje ugovora i zatraženo je isključenje. Nisam dobila nikakav odgovor osim isprika i zatraženo je opet isključenje. Uz sve to, promijenila sam adresu i otisla u poslovnicu promijeniti adresu, međutim ni to nisu napravili tako da sve opomene koje sam dobivala od odvjetnika nisam ni vidjela ni čula do jučer. Pokrenut je ili ce se pokrenuti postupak za ovrhu, s čime plaćam javnog bilježnika još dodatnih 300-500kn. Osjećam se poprilično bespomoćno, s obzirom da je Tele2 prodao dugovanje i nemaju više uvida u to. Poslala sam naravno prigovor, u odvjetničkoj firmi su mi rekli da će obustaviti ovrhu ako platim do kraja tjedna, da izbjegnem troškove javnog bilježnika, ali jednostavno ne vidim smisla i ne želim platiti nešto što sam otkazala i za što nisu u bilo kojem obliku dobili odobrenje s moje strane. Mogu li išta napraviti da mi oni naprave povrat sredstava? (Tele2)
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija