Jump to content

LekoLG

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Novi sam ovdje i otvorio bih temu buke malih sportsko-školskih zrakoplova. Za mene je tema prekomplicirana da bih je bez pravnih stručnjaka sam mogao razumjeti. Radi se o školskom aerodromu, koji ima dozvolu. I problem je prekomjerna buka. Osim svih linijskih medjunarodnih i domačih zrakoplova, poljoprivrednih strojeva, buke prometa koji su izvor buke u mom životnom prostoru, imam i školske sportske zrakoplove koji nadliječu svakih par minuta (4-5) radeći tkz. školski krug. Sanitarna inspekcija nije nadležna za buku zrakoplova i poziva se na Zakon o zračnom prometu. U tom zakonu nije nista previse opisano ni jasno. Koliko sam uspio na brzinu proučiti, potrebna je karta buke, a za to treba biti određeni broj stanovnika, a pošto nema dovoljno stanovnika ništa od karte buke. Drugo je broj operacija na razini godine. Aerodrom ne zadovoljavani taj uvjet. Zakon o buci spominje da je buka i buka od zrakoplova, a u Pravilniku o najvišim dopuštenim razinama buke u sredini u kojoj ljudi rade i borave piše kolike su dozvljene razine buke. A pošto taj praviulnik proizilazi iz Zakona o buci, zanima me kako Sanitarna inspekcija nije nadležna? I u svim tim Zakonima, Pravilnicima ti mali sportski zrakoplovi nisu regulirani glede buke? A tako su mi rekli i iz agencije: "Standardi i norme u pogledu smanjenja buke za aerodrome s obimom i vrstom prometa kakav se odbija na aerodromu Bratina, se ne propisuju." Da li postoji netko tko je upućen u problematiku buke zrakoplova? Da li je moguće da ti zrakoplovi mogu proizvoditi buku i da to nije regulirano?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija