Jump to content

Marina1111

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. ....oprostite zbog kašnjenja u odgovoru. u međuvremenu je promijenjena prestavnica stanara, stari upravitelj je dao otkaz i imenovan je novi. Ponadali smo se da će nešto od toga biti, ali sve ide po starom, ništa se ne događa, nova predstavnica se opravdava da nije do nje, prebacuje na upravitelja, stari upravitelj je barem nešta pokrenuo, novi samo viče da on radi, da je "jučer" preuzeo dužnost da se mora upoznati sa svime, vrijeme prolazi, doći će zima a ništa se neće riješiti, novi upravitelj mi je prilikom prvog kontakta rekao neka razmislim od grijanju na struju.... Niti jedan sastanak nije organiziran, imam informacije da većina stanara za sanaciju ali upravitelj nikako da skupi ponude izvođača, da se krene u ikakove dogovore sa stanarima... Može li se išta napraviti, na koga izvršiti pritisak da se nešto pokrene, na kraju krajeva kome da se ja žalim, imam nekretninu koju ne mogu koristiti, a ne svojom krivnjom. Molim bilo kakav savjet. Da li bi se išta postiglo prijavom bilo kojem tijelu koje ima nadzor nad njima, angažirajem usluge odvjetnika ...
  2. Poštovani, Ubrzo nakon što sam sam prije nešto više od godinu dana kupila stan u zgradi na Trešnjevci, došla sam do saznanja o problemu sa Vaillant bojlerom koji je za vrijeme prijašnjeg vlasnika bio zapečaćen jer je postojala opasnost povrata ugljičnog monoksida. Kada smo mi kupili stan preko agencije bojler je bio otpečaćen. Odmah sam se obratila predstavnici stanara sa zahtjevom da se krene u sanaciju dimnjaka kako bismo mogli promijeniti kondenzacijski bojler. Tu nismo naišli na razumijevanje jer je ista tumačila sa su svi oni na toj vertikali otpečatili bojlere i normalno se griju. U više navrata smo ponavljali svoj zahtjev. Instalirali smo detektor ugljičnog-monoksida, tamo mi je stanovala kćer studentica i užasno sam se bojala. I ne bez razloga: u svibnju ove godine, alarm se uključio, izašli su na teren policija, vatrogasci, djelatnici gradske plinare i utvrdili koncentraciju ugljičnog-monoksida u prostoru prilikom korištenja bojlera – o čemu imamo pisani trag. Znači netko je mogao poginuti zbog nemara. Tko bi odgovorao? Ponovo sam se pismeno obratila predstavnici stanara, ali za nju je problem bio rješen: na istoj vertikali je bilo previše korisnik, jedan stanar je prešao na struju a mi smo sada zapečaćeni i po njenim rječima to je sada u redu, oni nesmetano mogu dalje koristiti postojeće bojlere. U međuvremenu je pokrenuta procedura koja užasno sporo ide (trenutno je izrađen elaborat). Mi stan ne možemo koristiti jer nema tople vode, računi stižu, kćer moja u podstanarstvo, vrijeme prolazi… Tu je i problem što ako većina stanara ne bude za sanaciju dimnjaka. Moje pitanje je: kako ubrzati stvari i moraju li većina stanara dati svoj pristanak, nisu li tu ugrožena moja prava kao vlasnika, mi ne možemo koristiti bojler, nemožemo postaviti kondenzacijski bojler dok se dimnjak ne riješi, pričuvu i sva davanja plaćam, a prostor ne koristim. Postoji li ikakova mogućnost pritiska da se to odradi?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija