Jump to content

aquatory

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. naplatili su sms, ali ne i parking (0,89 kn po poruci). da, vidljivo je da nešto nije u redu ali ja isto tako mogu zaključit da je naplaćeno a da je greška u porukama, a ne u plaćanju - ne piše jasno da plaćanje nije uspjelo. do ispisa računa ja ne znam jesu li mi ipak naplatili parking ili ne. ali to je moje rezoniranje btw. nikad čula da je itko dobio sms tog sadržaja...
  2. Sredinom lipnja parkirala sam u 2 zoni i uredno poslala registraciju na 700102 te dobila povratni SMS sadržaja: ''Postovani, dobrodosli u SMS parking. Za prijavu posaljite SMS s registracijskim brojem Vaseg vozila na odgovarajući SMS parking broj.'' Ponovno sam poslala istu poruku na koju sam dobila povratni SMS istog sadržaja. Zaključila sam da je plaćeno (možda i duplo) i ostavila auto. Po povratku sam, ofkors, zatekla naplatu za dnevnu parkirnu kartu (60 kn). Nakon 2 reklamacije (odbijene) u ZG parkingu su me uputili na mog teleoperatera s obzirom da oni ne formuliraju sms poruke i uopće se ograđuju od ovakvih problema. U Uvjetima korištenja usluge SMS parking (Telemach), točka 5. navodi se sljedeće: ''Plaćanje parkiranja Korisnik plaća parkiranje slanjem SMS poruke na SMS parking broj odgovarajuće zone otvorenog parkirališta ili garaže, te u roku od dvije minute prima povratnu SMS poruku sa svim podacima na svoj mobilni telefon kao potvrdu plaćanja. Nakon primanja potvrde o primitku povratne SMS poruke na mobilni telefon, Telemach tereti račun Korisnika za trošak parkiranja. Ako Korisnik ne dobije povratnu SMS poruku u roku od dvije minute, plaćanje parkiranja ovom uslugom nije uspjelo, a njegov račun neće se teretiti za iznos parkiranja. Također, račun Korisnika neće se teretiti ni u slučaju nemogućnosti završetka transakcije, već će mu biti poslana SMS poruka kojom ga se obavještava da plaćanje nije uspjelo, te se tom porukom poništava svaka prethodna poruka poslana Korisniku.'' Ono što mene žulja (i to poprilično) je povratna poruka koju sam u više navrata dobila – ako se mene pita, ista nije jasnog sadržaja te se iz nje ne može nedvojbeno zaključiti niti da je karta plaćena niti da plaćanje nije uspjelo. Imam i ispis poziva i SMS poruka na računu za lipanj gdje je jasno vidljivo da je plaćanje putem SMS-a pokušano (i naplaćeno) u više navrata. Sve poruke su sačuvane i na mojem telefonu. Kako da formuliram žalbu (ovi su spominjali nešto u stilu da mi je Telemach uzrokovao nepredviđene troškove) a da me ne odbiju odmah? (Pretpostavljam da mi neće proći iz vrlo očitog razloga da nemam ni para ni vremena sporiti se s njima oko 60 kn, ali ovo je sad stvar principa. Imam li uopće osnove?) Bit ću zahvalna za svaki savjet 😊
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija